Fotocompetitie: Help MS de goede kant op :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door lupaie, 1 sep 2008.

  1. lupaie

    lupaie youtube.com/lupaie

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen,

    [​IMG]

    Iedereen kent die filmpjes en advertenties van de Wii wel. Een over-the-top-gezellig-gezinnetje...samen op de bank en allemaal aan de wii. Een goede afspiegeling van het Wii-publiek?

    [​IMG]

    Nu doet Microsoft er nog een schepje bovenop, dit zijn de foto's die het xbox publiek moeten vertegenwoordigen. Nu moet ik zeggen dat iedere console wel zijn eigen publiek kent...zo is de Wii voor kiddies en oma's (ik heb er ook een)....

    [​IMG]

    Maar waarom moet MS dan hetzelfde 'kiddie en casual' gezicht voor de xbox bedenken? Waarom niet een stel mariniers die met hun ship midden in een orkaan zijn verzeilt, met een potje bier in de ene hand, een lekkere striptease danseres op hun schoot en een xbox controller in de andere hand. Neeeeeeee....MS wil het allemaal versoften in plaats van uit te gaan van hun sterkte...gaan ze hun minste punt profileren...losers..maar goed.

    Misschien kunnen wij het beter.

    De opdracht luidt..zoek een foto op internet of maak er zelf eentje en verbind er een slogan aan die duidelijk maakt voor wie de xbox echt bedoelt is! Ik ben echt benieuwd naar jullie creaties..en uhm...houdt het wel netjes en probeer er serieus mee om te gaan. Ik bedoel, humor mag maar het moet wel een duidelijk doel hebben.

    PS: Dit is een vrijwillige opdracht..mensen die er niets aan vinden hoeven niets te posten en ook niet te flamen...thanks!

    Greets Lupaie
     
  2. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets?

    [​IMG]
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    hahaha nou daar wordt het gezicht van xbox niet beter van :+
     
  4. lupaie

    lupaie youtube.com/lupaie

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Als je hier niet tegenkunt .... kun je beter een Wii kopen! Xbox360
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat is er mis met de officiële foto's? Wat is er leuker dan met een paar vriend(inn)en een avondje te gamen? Ok, het is allemaal wel zeer mooi en eigenlijk onrealistisch (die interieurs) voorgesteld maar met het idee er achter vind ik niet zoveel mis eigenlijk (toch veel beter dan dat van de Wii). Ook lijkt me de doelgroep vrij juist in die foto's, namelijk mensen van 15-25 jaar (om er maar een leeftijd op te plakken). Vergeet ook niet dat dit foto's zijn voor juist de casual games... (Lips,...).

    En waar staat op jouw foto een 360 (controller) lupaie?

    Nog iets dat onduidelijk is (voor mij): in de titel staat competitie, maar hoe wordt de winnaar dan gekozen en valt er iets te winnen?
     
  6. lupaie

    lupaie youtube.com/lupaie

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal m erin shoppen :)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.584
    Ik zie foto's met hippe mensen die samen gamen, niets mis mee toch? De marketing afdeling heeft z'n werk goed gedaan zo te zien.
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind dit persoonlijk heel erg goede foto's. Ik denk dat dat wel aan zou slaan.
    Een hoop jonge mensen zouden die gezelligheid ook wel willen,
    en daarom misschien een Xbox 360 kopen.

    Edit: Misschien moeten ze wat bekende mensen erbij betrekken.
    Zoals:
    [​IMG]
    Kanye West

    [​IMG]
    Pharrel Williams

    Gewoon een Reclame bijvoorbeeld, dat je hun helemaal uit hun dak gaan met de Xbox 360.
    Of zoiets.

    Ik was ook heel blij toen ik dit op TV zag.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  9. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is wel weer redelijk politiek correct: blanken, aziaten, negers, roodharigen..:+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind deze toch meer voor oudere gamers. ;)

    [yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qNuRQmvykwk&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qNuRQmvykwk&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]
     
  11. Murdoc.

    Murdoc. Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    Zoiets? xD
     
  12. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook maar sneu al die neppe gezelschappen. Gamen wordt voor 90% in je eentje gedaan, of online tegen anderen. Alsof je ooit met 2 meisjes op de bank eens even lekker gaat xboxen :emo:

    Maar blijkbaar is het beter voor de verkoop, en als het beter voor de verkoop is, ben ik er blij mee. Meer geld = meer geld voor verbeteringen.

    Vroeger waren consolereclames trouwens veel realistischer:
    [yt]oKPUZBK4g9c[/yt]

    De nerd showed z'n coole games aan de coole boy :cool:
     
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik vind ze een beetje over the top "hip"
     
  14. lupaie

    lupaie youtube.com/lupaie

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    superamerikaansnep...technisch zijn ze heel goed...maar gewoon te nintendo achtig
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    WHOA NICE GRAPHICXXORZ!!!1!11!one
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat is ook zo, maar zo werkt het nu eenmaal.
    Als je een gewone Xbox Nerd op de foto zet, of iets wat daar op lijkt,
    verkoopt het niet. Het moet allemaal super gezellig en hip lijken.

    Maar laten we eerlijk zijn: Wat doet Microsoft aan reclame in Nederland? In feite niks.
    Als ze daar zoiezo eens mee gaan beginnen, gaan ze de goede kant op.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  17. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel hippe spellen die je met z'n drieëen op 1 xbox met 1 tv kan spelen, heeft Microsoft eigenlijk?

    Als ik aan xbox denk, denk ik nou niet echt aan een party console, terwijl die promotie foto's dat wel suggereren. Zoveel boeiende spellen die je met dat doeleinde kan spelen ken ik overigens ook niet.
     
  18. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten gewoon meer party spellen uitbregen! wat nintendo doet met mario kunnen wij dan toch doen met bijv: Masterchief. Master Chief kart, Master chief party enz. Iets met die nieuwe avatars misschien? weet ik het! Doe wat aan de party games! Ik heb daar echt wel intresse in.
     
  19. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind zo´n nerd foto echt wel cool hoor!
     
  20. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dat een van de beste 360 franchises volledig uitgemolken moet worden, door een gebrek aan lef en originaliteit? Ik moet bijna kotsen van de hoeveelheid Mariospellen die er nu bestaan.

    Ze kunnen beter nog veel meer singstar/guitar hero achtige spellen uit gaan geven, daarmee trek je die hippe doelgroepen wel aan.
     

Deel Deze Pagina