Ghost Recon is gewoon een vet spel, heel simpel. Nu is mijn vraag in hoeverre de Pc-versie verschilt met de x-box versie? Zo is bij een pc-versie natuurlijk makkelijker om bijv. nieuwe content te downloaden (als deze er is). Als de pc-versie namelijk meer heeft dan de x-box versie dan koop ik dit spel ook zeker nog voor de pc
als ik eerlijk ben is het gewoon even wennen, met een muis mik je uiteraard beter en omdat je meer knoppen hebt kun je de controls helemaal naar jouw hand zetten, het is denk ik net als Halo, even wennen en heb je het eenmaal door dan is het gewoon lekkere besturing, en meer content op pc ? 0_o'' d8 t niet, plus ghost recon is een van de live games, dus dat is nog een groot pluspunt om m te kopen voor xbox.
ik heb ze allebei, en ik kan je zeggen dat de xbox versie meer is, omdat er nog 50 tasks zijn die je moet doen, de pc versie heeft dit niet, en ik ben nu in de 3e missie op elite en er zijn ietsiepietsie minder ventjes aanwezig, en ik vind het makkelijker dan op de pc eigenlijk, maar de xbox versie bevat meer
De PC versie is nagenoeg hetzelfde, alleen om ietwat meer de console-sfeer erin te beuken heb je idd die 50 tasks die je kan/moet voltooien om extra coole features te unlocken. De xbox versie heeft uiteraard ook (max 2 player) splitscreen multiplayer (adverserial en co-op) en volgens mij ook wat meer multiplayer modi voor Live.
Thnx Ok thnx voor de replies. De Xbox versie heb ik al, ben eraan verslaafd echt een te gek spel, het lijkt wel of het spel voor mij gemaakt is. Zijn er nog dergelijke spellen op de pc/xbox? (liefst X-Box)??
Ghost Recon is nog beetje 'apart' en heeft nog niet echt vergelijkbaar materiaal. Uiteraard de Rainbow Six serie, die al een hele tijd draait en volgende maand op de PC uitkomt (deeltje 3 alweer ). Rainbow Six speelt echter meer 'binnen' af en heeft over het algemeen wat kortere maar wel heftigere missie's.
tja.. Dat vind ik zo klote, geen vergelijkbaar spel... Ik weet wel dat aan het eind van het jaar Vietcong uitkomt, ik hoop dat dat spel een beetje vergelijkbaar is. Ghost Recon vind ik echt oorlogje voeren!!! Die andere spellen niet zo...