zijn er nog meer mensen hiero die deze game zekers gaan kopen en online gaan spelen? want mij lijkt ie zo vet, vooral omdat je uiteraard kan praten met elkaar en dan kan je een stuk makkelijker gesprekken enzow voeren en in battles dan wanneer je telkens je halve hand dood typt, maar zijn er nog meer mensen die m willen en online gaan?
tja, hij komt zekers wel in europa want hier zitten zat MMORPG freaks (duitsland) dus het zou dom zijn om europa over te slaan.
ja, DUH...maar ik bedoel, die games zien er een stuk minder strak uit, treu fantasy is cell shaded maar nog steeds strak zeg maar... niet echt volkomen comic met lange armen en dat soort dingen...
Ik zie een wezelijk verschil tussen XIII en True Fantasy Live Online... TFLO is kiddy en XIII niet. Niet dat het uit maakt. Dat in Europa veel mensen MMORPG's spelen betekend niet dan TFLO ook naar Europa komt. Omdat jij het spel leuk vind betekend niet dat al die Eueopeanen die al MMORPG's spelen opeens TFLO gaan spelen, kortom komt meer bij kijken dan je denkt. Ik denk dat in Europe Star Wars Galaxies 100x meer subsrcibers ooit zal hebben dan TFLO als die ooit komt.
jij mist de achterliggende gedachten, europeanen houden van MMORPG's of wou je zeggen van niet? als je dan een rpg maakt die dan door miljoenen mensen gespeelt gaat worden dan maak jij mij niet wijs dat ze ons hier links laten liggen, omdat er ook dat gepraat gedoe is maakt het de game nog aantrekkelijker voor MMORPG fans...daarom denk ik (lees ik weet het niet zeker en lul maar wat om boeiend te zijn) dat deze game waarschijnlijk WEL in europa zal gaan komen, maar dat is mijn mening...
ja zeker. Ook lekker veel bots met multiplayer. En een game waarbij je een beetje vrolijk wordt door de graphics. (bij jsrf ook, maaar door de hoofdpijn muziek wordt je weer chago)