Je loopt denk ik een beetje voor op de zaken, het spel is nog niet eens uit in Japan (waar maar 300.000 xboxen zijn verkocht). Dus een miljoen subscribers is een....kleine kans. Daarbij weet ik zeker dat dit spel in Korea bijvoorbeeld goed zal lopen, maar in Europa niet. Wij spelen games zoals Everquest en Asherons Call, toch een essentieel verschil in stijl. Zoal sje ook weet doen "kiddy" anime games het hier lang zo goed niet al sin Japan, kortom er is weinig vraag naar. Ik snap best dat je het een leuk spel vind, en ik hoop met je mee dat hij naar Eueopa komt, maar ik acht de kans klein.
ja maar kijk, ik denk dat veel mensen dit gaan spelen omdat ten eerste runescape, ragnarok en dat soort dingen moeilijk populair zijn in nederland en buurlanden (misschien hier niet maar op elke school zitten zeker wel 20 kinderen die het spelen) kijk europa word wel vaker genaaid kwa games...maar deze keer slaan ze ons echt niet over...doen ze dat wel dan koop ik wel een amerikaanse xbox en al die dingen en dan speel ik alleen nog maar op die xbox als ik true fantasy wil spelen
ff offtopic: ik speelde een tijd geleden ook vaak runescape maar ben gekapt vanwege het fatigue systeem en de graphics en geluid (ja, ik was member)
Ik heb nog nooit van runescape en die andere gehoord, en zoals ik al zeg. Het spel komt niet uit in Amerika, net zo min het in Europa uit komt. JAPAN only, so far.
precies...en omdat deze graphics en alles wel mooi zijn (vind ik) denk ik dus dat meer mensen dit gaan spelen,..
volgens mij komt true fantasy toch echt wel naar de V.S zowiezo al... eff zoeken waar ik dat had gelezen
Ik zeg niet dat ik het zeker weet, ik zeg dat ik het denk, net zoals jij denkt dat hij wel komt. Ik heb al 2x uitgelegd waarom ik denk van niet.
duhuh!, ik bedoelde ook zo van, treu fantasy, zo van stomme spelfout. ik weet heuswel dat het true is, anders had ik die post in het begin helemaal niet gemaakt.