Final Fantasy XI en een USB Keyboard

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Silverlance, 2 sep 2008.

  1. Silverlance

    Silverlance Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Ik probeer al even mijn USB Keyboard aan de praat te krijgen in de online game Final Fantasy XI, echter...helaas nog geen resultaat.

    Weet iemand van jullie of ik een bepaalde instelling of zo moet wijzigen? De keyboard werkt wel met de XBox 360 Dashboard.

    Alvast hartelijk bedankt voor jullie reacties!

    Groetjes,
    Silverlance
     
  2. Hensie

    Hensie Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, ik heb het spel zelf ook een aantal maanden gespeeld met keyboard, en deze pakte hij gewoon meteen al op in het menu van FFXI. Ik heb geen idee hoe het zou komen.
     
  3. smokehaze

    smokehaze Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad ik heb het 2 jaar met een usb board gedaan nooit problemen gehad
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij zou moeten werken als hij in het dashboard het ook doet. Welk merk is het toetsenbord? Misschien dat hij samen met FFXI iet werkt ofzo.

    Ik gebruik zelf altijd een draadloze logitech toetsenbord.
     
  5. Silverlance

    Silverlance Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het geprobeerd met een Logitech Wireless, maar die is al wel een paar jaar oud en ik heb het geprobeerd met een HP keyboard (met kabel).
     
  6. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga geen FFXI spelen. Dangerzone!!!

    Ik heb het 4 jaar gespeeld;
    NIN75, PLD75, RNG75, WAR75, MNK75, SAM75, THF75, BLM75, WHM75, RDM75, BST75 en BRD75. Mn dinnetje alle jobs op 75 en Maat`s cap!
    Mis het nog steeds maar begin niet aan FFXI. En nee je moet het niet op een X360 spelen maar op een PC >.>
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    _O_

    Waarom niet op X360 spelen. Net zo makkelijk, minder crashes alleen echter geen window voor NM spawns etc.

    Ik heb eerst 3 jaar op pc gespeeld en toen naar de X360 gegaan. Moet zeggen dat er niet veel verschil was. Welke server zit / zat je btw?
     

Deel Deze Pagina