1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Jawel, want dan is de kans groot dat de gameplay van Fifa wordt geïmplementeerd. Laat het team van Fifa maar komen die de randzaken op orde kunnen maken. Graphics, fatsoenlijk online, licenties en dat soort zaken.
     
  2. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa die jappen hadden het eerst zo goed voor elkaar. Ze hadden een voetbalspel voor hun ogen waarbij je alleen met goed passing en positiespel kon winnen en beter worden. Helaas is dat de laatste jaren wat minder geworden.. Ik zou het leuk vinden als ze zich richten op de sfeer in het stadion. Geluid van de tribunes wat je wegblaast en het gevoel dat het stadion ontploft als je de winninde in de blessuretijd maakt...
     
  3. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Over stadions en tribunes gesproken, hoe zit dat met het supportersgeluid in PES09? Cyrax, heb je met geluid kunnen spelen? Zo ja, hoor je nog steeds een irritante "ruis"?

    Ik vond dat altijd jammer in PES dat ze nooit echt zongen. Ik had ooit eens op mijn oude xbox een gemodde versie van PES05 gedownload _O_ Die was geweldig, supporters zongen Jose Mourinho als je Chelsea was, Spaanse liederen als je Valencia speelde. Het is dus goed mogelijk alleen zal Konami er nooit aan werken.
     
  4. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    En een realistische aantal bezoekers, en het uitvak correct met de echte stadions. Dus bijvoorbeeld in San Siro krijgen de bezoekers slechts (de helft van) één ring achter de goal en niet de volledige tribune...

    (in fifa 09 is dit denk ik aangepast... schiet mij nu niet af omdat ik PES met fifa vergelijk)
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Stadion en tribunes is nog precies even saai als altijd. Who ate all the pies is nog steeds HET spandoek 8).

    Konami doet nooit iets aan die randzaken. Qua gameplay is PES 2009 zeker een hele goede footie voor zover ik dat kan beoordelen in die paar potjes die ik Leipzig heb kunnen spelen, maar qua randzaken op het veld wordt nooit iets gedaan. Wil je leuke zang en goede sfeer dan moet je een gemodde versie hebben. Daar heb ik er een hoop van, dan is het verschil duidelijk te merken. Is veel plezieriger voetballen met een lekkere sfeer in het stadion. Als ik per ongeluk een keer verlies van iemand dan komt dat vanzelfsprekend door het ontbreken van de sfeer of de verkeerde controller. Win ik, dan was ik zo gefocust om te winnen dat die randzaken er niet toe doen.

    Nee, als Konami daar eens wat aan zou doen zou het leuker zijn om een PES speler te zijn. Nu sus ik mezelf nog in slaap door te zeggen dat PES gewoon leuker is om te spelen. Laat mij nog maar even in die waan.....
     
  6. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Als PES09 online goed werkt belandt die hoe dan ook in mijn collectie. Ik wil net als PES5 en PES6 weer 600 ranked gespeelde wedstrijden op mijn naam hebben staan, echt genieten is dat online. Ik lees hier wel hoe die bevalt ;)
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Konami in Europa wordt een probleem: Het is een bedrijf met Japanse ( lees gesloten ) cultuur en de makers waar het om draait verstaan alleen Japans.
     
  8. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zit er ook zo weinig verandering in de serie. Ik vind ze maar apart. Is het ook niet zo dat de Europese tak van Konami ze best vaak probeert te corrigeren wat betreft de PES, maar zij niet willen luisteren? Zoiets las ik eens.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    In Europa zitten helaas marketing/PR afdelingen en er zit ook een PES-afdeling, maar die gaat alleen over de productie. Niets op het gebied van ontwikkeling. Klachten en feedback wordt naar Japan doorgestuurd en niemand weet wat daar mee gedaan wordt.
     
  10. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo eens kijk naar pes360, pes2008 en de filmpjes en previews van pes2009 dan heb ik wel een vermoeden wat er met die klachten en feedback gebeurt. ;)
     
  11. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets met prul en een bak?
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Voor een deel zou dat best kunnen. Weliswaar had Seabass het in het laatste interview over de vele 'feedback' die ze vooral over de on-line hebben ontvangen, maar ik heb ook wel eens gehoord dat op de Japanse Winning Eleven site een bericht heeft gestaan dat men 'niets meer doet' met nieuwe feedback. Dat was ergens in januari, toen ze natuurlijk al bedolven waren onder de klachten...
     
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik denk dat de meeste klachten en feedback van mensen uit europa komen. En die worden geschreven in het engels. En aangezien die japanners in het pes team geen woord engels kunnen(zie het menu van pes, altijd grappig die vertalingen) denk ik dat er niks mee gedaan wordt.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik neem toch wel aan dat ze een vertaler in dienst hebben? Hoe onderhandelen ze anders bij licenties? Okee, toegegeven, dat gaat ze inderdaad niet goed af :D
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zeer interessant nieuws van WENB:
    All info from the mole in his post here:
    http://www.pelluk.co.uk/forum/viewtopic.php?f=6&t=3200&st=0&sk=t&sd=a

    WENB:
    http://www.winningelevenblog.com/
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Top nieuws. Op deze manier zijn er toch nog wat teams in Spanje en Engeland gelicenseerd! En hopelijk zit ook dat CL-theme song erin, die vind ik altijd prachtig.
     
  18. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    CL!!! En weer een gerucht dat uitkomt. Beterrr, maarruh ik denk dat ik toch dit jaar voor het eerst Fifa vetter ga vinden. Ik had nooit gedacht dat die dag zou komen....maar eerst zien allemaal, voorlopig is die dag er nl nog steeds niet geweest :)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal die CL ook in de ML zitten?
     
  20. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de CL niet in de ML zit, dan is het nut van de CL volledig weg vind ik. Dat zou de domste blunder van dit millenium zijn op gamesgebied. Ik denk dat de CL dus ook heerlijk in de ML is verwerkt...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina