1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Bij mij deed ie dat nog nooit en zegt dat ding altijd dat ik geen apparaten geregistreerd heb.
     
  2. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    @Dulle

    Niet zo up to date. Had het een aantal pagina's geleden ook gemeld, maar die microsoft site is echt vreemd. Hij blijft eerst een tijd op het eerste punt, vervolgens het tweede punt na een "logische" tussentijd, maar daarna blijft ie de hele tijd staan op dat ze wachten op jouw console. Als ie na een paar dagen dan eindelijk naar ontvangen gaat dan gaat de status binnen een dag naar dat ze hem naar jou toe sturen. Daar blijft ie vervolgens een dag of 3, 4 staan, voordat ze hem ook echt opgestuurd hebben. Daarna kan je em weer tracken met UPS.
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Even een andere vraag,maar hoe zit het precies met nicotine vanuit sigaretten,bij PC's richt dat schade aan.
    Hoe zit dat bij de console?
     
  4. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je via het Xbox reparatiestatus menu ook zien of je dezelfde of een vervangende xbox terug krijgt? Verandert het serienummer bijvoorbeeld? En hoe zit het met de garantie na vervanging? Begrijp het niet helemaal namelijk. Mijn huidige xbox is van 11-2005, maar de garantie geeft aan garantieperiode van 11-2006 tot 10-2008... Vaachh!
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja wat je zegt,echt waar jongens.:'-(|:-
     
  6. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je je huidige xbox in 11-2005 gekocht of is hij toen gemaakt en heb je hem in 11-2006 gekocht?
     
  7. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm op de launchdag gekocht, en sindsdien (pas) 1 reparatie achter de rug..
     
  8. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds 26 Juni 2006 en inmiddels al 3 keer weggeweest. De laatste keer was met de nieuwe procedure, ik kreeg ineens een formulier en een doos van Microsoft toegestuurd, het duurde toen ook maar 5 werkdagen en ik kreeg een nieuwe terug.
     
  9. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Vorige keer ook de nieuwe procedure, maar die vent van ups nam het voedingsblok niet mee (echt een loser want er zitten mega grote foto´s bij wat er in de doos moet) Ik was trouwens toen niet thuis:) Deze keer vroegen ze niet óm het voedingsblok in eerste instantie, pas toen ik over de nieuwe procedure begon, moest het blok op eens wel mee. Het formulier is deze keer echter weer niet meegestuurd. Ik hoop dus dat ze na 5 keer eindelijk een nieuwe sturen.
     
  10. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd. Ik heb de reparatieaanvraag gewoon via mn profiel aangevraagd. De labels via de mail opgestuurd gekregen en moest de console zelf in een doos doen. Over die nieuwe procedure is me niets bekend. Heb mn hd en de voeding beiden niet meegeleverd. Probleem zit 100% zeker niet in mn voeding.
    Overigens sowieso vaag want hij doet t in principe wel als je m aanzet.. Alleen op gegeven moment slaat ie vast.
     
  11. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je dan precies meesturen bij de nieuwe procedure?
     
  12. Madmax NL

    Madmax NL Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag een bevestigingmeel gekregen dat MS mijn xbox ontvangen heeft.
    Weet iemand hoelang het dan nog duurt voordat ik hem thuis heb?
     
  13. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Ik heb ergens gelezen dat het nu vrij snel moet gaan. Vaak is het zelfs zo dat je deelfde dag nog een mail ontvangt dat je box weer retour gaat. We zien wel. Zal wel zaterdag of maandag worden!
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik was net klaar met gamen, dus deed mijn 360 uit. Dat logo in het midden was niet meer groen alleen linksboven bleef hij groen. Hij ging niet uit, paar keer gedrukt maar het werkte niet. Uiteindelijk stroom uit gedaan, en mijn 360 viel uit natuurlijk. Daarna aan gedaan en kreeg de RROD! Uit gedaan en weer aangedaan en toen deed hij het weer gewoon. Kwam die RROD omdat hij vast zat + stroom uit gedaan of mag hij binnenkort weer is op Vakantie. |:-
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je maar afwachten, maar er is een (best wel) grote kans dat hij binnenkort Duitsland mag gaan verkennen :cool:
     
  16. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb ook een xbox 360 Launch PD: 11-11-2005
    En ja hoor na bijna 2,5 trouwe dienst de RROD.
    Ik had geen garantie meer, dus heb ik hem zelf gefixt voor 6€ met de X-clamp fix.

    Aanrader, werkt nu bijna 4 weken weer als vanouds!
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    De RROD heeft 3 jaar garantie, dus viel het gewoon binnen de garantie :+
    Maargoed, dat het opgelost is, is mooi om te horen, alleen wel een beetje nutteloos, aangezien de garantie er nog was :cool:
     
  18. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    en anders even 180 euro sparen en upgraden naar xbox arcade met HDMI :)
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Ik heb dus ook een RRoD gekregen en ik heb 2 labels uitgeprint, eentje die heet Elektronisch bewijs van retourlabel en een UPS elektronisch retour label.

    Eentje heeft allemaal streepjescodes waar het adres van dat reparatie centrum opstaat. Moet ik dat label er op plakken of allebei? Die andere heeft alleen een adres en staat nog een ref nummer en een serial nummer. Hopelijk begrijpt iemand hier iets van en kan me antwoord geven :+
     
  20. Hemelsmandaat

    Hemelsmandaat Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn xbox werkt niet meer. Weet iemand misschien wat de oplossing is? Als ik hem aan doe reageert hij gewoon niet, hij gaat niet aan en er branden geen lichtjes.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina