[XOne] Halo online heerst!

Discussie in 'Games' gestart door BounceMeister, 16 apr 2002.

1. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net even met drie maffe Zweden Halo gespeeld. Ik zit nu nog te beven man! Dat is echt supergaaf!! Halo online is een verslaving!! Ik moet meer... MEER!!!

Jammer dat ineens het netwerk eruit lag. (Your Xbox is experiencing difficulties ofzo krijg je dan...)

Soms is het wel kut dat je door wat LAG net je ultieme kill mist... Maar over het algemeen gaat het prima!

Anyways, ik dacht laat ik even een nieuwe thread openen om Halo online te eren..

2. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    Zo

Ja man dat moet ik ook doen..

doe je het via gamespy tunnel ??

LatersZ

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja is inderdaad vet, speel al een paar weken lang elk weekens online(toen nog xbox verslepen met tv naar computer kamer)

maar afgelopen week heb ik 15 meter netwerkkabel gehaald, en dan kan ik me xbox op me kamer laten staan

4. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, gamespy arcade met xbox tunnel software.

Ik heb ook 15 meter kabel door het huis hangen/liggen. Ik ren dus regelmatig heen en weer. Maar, de kabel is in stijl... GROEN! hehe, speciaal voor m'n Xboxie. Mijn PC heeft een gele kabel en die van mijn vriendin blauw. Das wel handig om alles uit elkaar te houden bij de Router.

Ik had net weer een game room gevonden die werkte, maar er was te veel LAG, en de verbinding was weer pleite..

Let wel op dat je niet met amerikanen, duitsers, fransen of italianen kunt spelen. USA heeft NTSC, wij hebben PAL, dat schijnt niet samen te werken met Halo. Verder hebben de andere drie een andere taal en dat werkt ook niet. Maar zweden, belgie, engeland en nog wat landen kunnen dus wel. Zolang het spel maar Engels en PAL is.

(edit)

Ene WOUTER is online aan het gamen en heeft TEAM SLAYER met TEAM MATENNAAIEN verward! je moet niet je eigen teamleden neerknallen! Btw. mijn manneke heette Buffy...

Anyway, mega LAG en nu weer verbinding eruitgeknald...

Maar wel erg cool!!

ok, weer een edit..

Net tegen wat gasten gespeeld die erg goed waren, goede teamwork ook. Maar net dat hele kleine beetje lag wat precies op de verkeerde momenten ervoor zorgt dat ik niet de nodige kills kan maken.

Anyway, ik hoop dat mijn ADSL straks wat sneller wordt (De Mxstream upgrade van 64 naar 128 upstream) en dat ik dan minder lag heb.

Laatst bewerkt: 17 apr 2002
  5. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    meschien help dit :D
    game spy channel: Pal HALO Only. XBW.NL
    snel alles werkt vlot geenm lags kan tot 5 persoonen aan als ze ene ping van 50 of 60 max hebben :)

6. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Pal HALO Only. XBW.NL

Die gameroom heb ik niet gezien in de lijst.

Deel Deze Pagina