1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon alles op je doos plakken is het beste. Ik heb in ieder geval alles wat ik binnengekregen heb opgeplakt op de doos, en dat was gewoon goed :)
     
  2. Madmax NL

    Madmax NL Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop zaterdag, dan kan ik hem nog meenemen naar mijn kamert.
    Anders moet ik nog een week wachten 8)
     
  3. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2

    Zit de voedingskabel wel goed? Klinkt stom, maar dat kan het wel zijn. :+
     
  4. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Vraagje: Is het reparatiecenter verplaats? Mijn xbox is namelijk in Frankfurt afgeleverd en niet in Wetterstadt zoals normaal.

    Edit, om de vraag van mensen op de vorige pagina te beantwoorden: Over de nieuwe procedure is mij verteld dat het voedingsblok mee gestuurd moet worden. Ze zenden dan een doos die daar speciaal voor gemaakt is (gewoon groter dus).
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij hoort het gewoon Frankfurt te zijn en is het gewoon goed :)
     
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat je moet doen als je controller niet meer volledig functioneert? Bij de vorige xbox kon je dan bellen, en stuurden ze een nieuwe op. Is dat nog steeds zo? Ik zit nog ruim in de garantieperiode.
     
  7. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar dat geld niet als je gebanned bent.
     
  8. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, mn xbox is weer onderweg terug. Echter kan ik nog niet zien wat er nu precies aangepast is. Ik zie alleen dat het serienummer nog hetzelfde is en dat mn garantie nu op herstellen staat en blijkbaar met 2 maanden is verlengd.. We zien het wel maar geen nieuw moederbord zo te zien want dan zou mn serienummer toch anders moeten zijn.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ja, gewoon bellen. Als het goed is word er een nieuwe verzonden! ;)
     
  10. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tweede gesprek met Microsoft:

    Ik: Hallo mijn Xbox 360 geeft geen beeld meer.
    Microsoft: Heeft u al een andere kabel geprobeerd?
    Ik: Ja
    Microsoft: Dan denk ik dat hij weg moet voor reparatie, wat is uw serienummer van de Xbox 360?
    Ik: xxxxxxxxxxxxx
    Microsoft: En uw adres, postcode en woonplaats?
    Ik: xxxxxxxxx
    Microsoft: Ja de console klop met uw gegevens
    Ik: Heb ik nog garantie?
    Microsoft: Ja ik zie dat u nog twee weken garantie heeft op uw console, dus u heeft geluk.
    Ik: En als de console wordt gemaakt, wordt de garantie dan weer verlengt?
    Mircosoft: Dat ligt er aan wat er kapot is.
    Ik: Ik wil de console graag laten repareren
    Microsoft: Dat is goed, u krijgt een label, dat moet op de doos geplakt worden waar de console in zit, alstublieft niet de originele console doos gebruiken, er zijn twee manieren om de label te ontvangen via post of mail?
    Ik: Doe maar via email
    Microsoft: U kijgt een mail van ons met daar in een label en contact gegevens van UPS waarmee u een afspraak moet maken om de console op te halen.
    Ik: Ja dat is goed
    Microsoft: Klop dit email adres: xxxxxxxx
    Ik: Ja
    Microsoft: Ik geef u nog een serviceaanvraagnummer, met dit nummer kunt u de reparatiestatus bekijken op https://service.xbox.com
    Ik: Ja dat is wel handig bedankt
    Microsoft: U ook bedankt en een prettige dag veder

    Heel vaag, maar ben wel blij :thumbs: wanneer krijg je de email eigenlijk? bij reparatiestatus staat nu dit:
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2008
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mij zeiden ze nog expliciet om niet de voeding mee te sturen.
    Volgens mij is er dus geen 'nieuwe procedure'. Het ligt gewoon aan je situatie wat je moet doen.
    Ook werd er bij mij geen doos verzonden; daar moest ik zelf voor zorgen.
    ------------------------------------------------------------

    Mijn status:
    Lijkt zo lang te duren als je die UPS pagina steeds ververst. :+
     
  12. Madmax NL

    Madmax NL Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan jij zien wat het serienummer is je xbox.
    Mijne is nu ook UPS: ontvangen factuur gegevens 8)
    Pfff ik wil hem trug :+
     
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de achterkant van je Xbox staat je serienummer ;)
     
  14. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, als je inlogt op xbox.nl en dan de reparatiestatus bekijkt zie je toch het console dat onder jouw account geregistreerd staat. Dat is je serienummer. Bij mij ie het serienummer hetzelfde gebleven maar de garantietermijn is verlengd met 2 maanden. Dus blijkbaar is mn huidige console gewoon gerepareerd ipv een vervangend apparaat. Wel grappig want dat zou betekenen dat ik nog altijd een console heb van 10-2005. Maargoed, moederbord en cdrom zullen wel vervangen zijn.

    Morgen zal ie nog wel niet afgeleverd worden. Zal wel maandag zijn dan!
     
  15. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin me wederom vragen te stellen bij m'n Xdoos 360, de 4de die ik intussen al heb, ik blijf het shredgeluidje horen en totdusver heb ik maar 1maal echt een krasje terug gevonden, zou het kunnen liggen aan het feit dat de xbox te laag bij de grond staat vraag ik me af? (hij staat op een heel laag tafeltje op de parketvloer?
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel, aangezien er trillingen lopen als je bijv. gaat lopen ofzo. En dat heeft degelijk effect op de Xbox 360, want die mag je niet bewegen terwijl er een disc inzit.! ;)
     
  17. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    ------------------------------------------------------------
    De eerste 3 keer moest ik ook zelf voor een doos zorgen. De vierde keer begonnen ze over een nieuwe procedure met voeding. Zo noemde die vrouw aan de andere kant het tenminste. Door een fout van ups en mijn moeder:+, ging de voeding de vierde keer niet mee. Ik toen bellen en zij zeiden dat het niet uitmaakt maar dat het goed was dat ik belde. Toen de vijfde keer mijn xbox kapot ging, vertelde de helpdesk inderdaad dat ik voor mijn eigen doos moest zorgen. Ik hem dus vragen over die nieuwe procedure en na wat overleg gepleegd te hebben met weet ik wie, moest de voeding dus toch mee en kreeg ik een doos. Maar even eerlijk, ik ben toch niet de enige die zijn voeding moest meesturen?O-)

    Samenvattend: Heb je waarschijnlijk gelijk dat het per geval verschillend is en heeft die vrouw het dus verkeerd uitgelegd. Het enige wat ik dan zo raar vind , is dat bij de vijfde keer eerst de voeding niet mee moest en toen ik erover begon opeens wel. Echt heel raar=(
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2008
  18. Elect

    Elect Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    De 5e keer? Heb je dat ding voor de 5e keer moeten terugsturen? Hoop dat je tegen het vrouwtje gezegd hebt dat je graag alvast een reserve wilt hebben omdat het nu wel een beetje belachelijk begint te worden?

    Net een filmpje zitten kijken over de beveiliging van de 360 en waarom ze problemen hebben met het hacken ervan. Ze zouden ook eens zo over het moederbord nagedacht moeten hebben :x

    Ik zou het de volgende keer gewoon in een doos terugsturen ter grootte van een bananendoos ofzo, puur uit frustratie }:]
     
  19. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, hier gebeuren rare dingen momenteel.

    Mijn beeld (maar het is niet mijn monitor, want op de gewone TV doet hij het ook, en dat is ook een andere kabel, dus kabel is het probleem ook niet) wordt regelmatig wazig, tijdelijk blijvend (als in, houd wel wat minuten aan, of meestal tot ik hem uitzet en later weer aan.
    Onder wazig versta ik "de kleuren veranderen en dat loopt zo in NIET RECHTE horizontale banen. Voornamelijk groen/geel. En dat speelt gewoon voor geen meter + ziet er niet uit.

    Iemand die er bekend mee is?
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Je videokaart die naar de kl*ten gaat, duidelijk ;)

    Een telefoontje naar Microsoft helpt altijd :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina