1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Viva Pinata: Trouble in Paradise (Viva Pinata 2)

Discussie in 'Games' gestart door Mirik, 12 mei 2008.

  1. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt in je dashboard settings je 'locale' op een engels land zetten en je speelt in het Engels. Godzijdank!
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe zit het nu eigenlijk precies met die kaarten? Kun je die kopen of kun je ze downloaden? Ben er namelijk wel een aantal tegen gekomen op internet.
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik neem aan dat je die gewoon kut uitprinten van internet. Die cam kan (lijkt mij) niet registreren of het echte, of kopies zijn.
     
  4. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ze ook op je mobiel/pda zetten en die laten uitlezen.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Vanmiddag wil ik de game gaan kopen. Dus de vraag is: Is het net zo cool als deel I of is prof. doctorandus Pester een nog grotere eikel geworden? ;):):
     
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
  7. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    heb hem gekcoht, ben paar uurtjes bezig geweest
    en mijn menig is toch beeeeeeeetje verdeeld, HET IS BIJNA HETZELFDE! Misschien ruil ik hem alsnog om, want toch, het voelt beeeeetje beetje, tja, ik weet niet, was er heel blij mee, maar toch, nu ik he tzo speel, hmmmpff
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  9. lupaie

    lupaie youtube.com/lupaie

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het is meer van hetzelfde maar wel beter. De minigames heb ik nog niet echt probeerd..en de challenges alleen de eerste twee van de verplichte tut. Maar ik ben nog niet toegekomen aan de truckjes aanleren. Eigenlijk ben ik alleen bezig geweest om masterromancer te worden van een stuk of 6 basisdieren en wat woestijn/ijsvarianten.

    Wel heb ik enkele Wildcards, Twins en Variations gehaald. Daardoor is de waarde van die pinata's best hoog. En daar gaat het volgens mij ook wel om in deel 2. Alles is te bekijken via de leaderbords...en dat is ook best wel gaaf.

    PS: Het water ziet er wel fantastisch uit!!!
     
  10. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk toch dat ik wacht tot ik em goedkoper kan krijgen heb ik met de eerste ook gedaan dus
     
  11. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ga m morgen halen, iemand nog een tip waar die t goedkoopst is?

    en hoe werkt het nou met die camera ofzo? wat kan je ermee?
     
  12. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    camera is voor wat uitwisseling en af en toe een geheime soort of iets.
    Hmm bij mediamarkt en Eplaza was ie allebei 60 eu. Toen ben ik naar FRS gegaan , ook 60 eu en daar met VIG PU card gegaan, voor 52..

    Vraagje over de camera, hoe kan je het best je kaart er voor doen, want hij scant hem bij mij niet eecht, of ligt het aan het licht er om heen ofzo, ik niet weet
     
  13. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister toch niet meer als 45 Euro betaald bij de Mediamarkt (Heerlen)
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe zit het precies met die andere tuinen (woestijn en ijs)? Kan daar nu eigenlijk alleen nog maar wat Pinata's vangen.
     
  15. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ongeveer hetzelfde als deel 1?}:]
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hoe kom je in die andere tuinen als ik vragen mag? Ik heb gisteren geprobeerd daar te komen, maar door tijdgebrek niet aan toegekomen. Lijkt me nogal een onderhoudsklus als je telkens heen en weer moet switchen. ;):eek:
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wist niet eens dat het spel nu al in de winkels ligt. Deel 1 heb ik iets van 5 dagen gespeeld, toen had ik het wel gezien. Nu ik lees dat deel 2 voor het grootste gedeelte hetzelfde is, ben ik niet zo happig om het spel ooit te halen. Zeker nu niet voor 60 euro. Het eerste deel lag later ook voor een schijntje in de winkel. Het zijn best leuke spellen, maar het moet niet teveel kosten ;)
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb deze vanmiddag voor mijn vriendin gekocht en ik heb haar vervolgens de gehele dag al niet meer gezien! :+
     
  19. Achelon

    Achelon Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje voor mensen die VP2 hebben: Is er deze keer geen domme limiet aan items? Ik wordt er ZO ZIEK van in Viva Pinata 1, dan bouw je een leuk tuintje met veel dingen dan ben je halverwege en je kan niks meer plaatsen door zo'n domme limiet.

    Is het nodig om het spel niet te overhitten ofzo? Of is dit gewoon express gedaan? If so they should shoot the guy who made it up -.-'
     
  20. lupaie

    lupaie youtube.com/lupaie

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    het is er nog steeds... :mad: Maar volgens mij wel pas later
     

Deel Deze Pagina