1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

klote xbox-controller?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door orgaZm, 16 apr 2002.

  1. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    een paar kneusjes van gamequest vinden de xbox-controller klote, omdat de knoppen te dicht bijelkaar zitten en het niet zo geschikt is voor kleine knuistjes. Wat vinden jullie daarvan?
     
  2. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja, ik vind dit zelf bullschijt
     
  3. Jeweetwel

    Jeweetwel Guest

    Volgens mij is hier al eens een poll over geweest en vonden de meeste mensen hem gewoon uitermate geschikt hij hoefde volgens de meerderheid niet groter of kleiner.
     
  4. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Lees ff waar dit forum voor is --> alles BEHALVE de XBOX.

    OK dank u.
     
  5. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    et gaat ook over zen controller
     
  6. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem 1000x beter spelen dan die van de ps2

    lilli putters hebben toch ook grote handen
     
  7. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Xboxhardware?
    Anyways, ik heb hem verplaatsert.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    IK vind hem goed, en beter dan de rest, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn met japanner handjes die er wel last van hebben, maar hoe dom kan je zijn als je zeurt ver 'knoppen te dicht bijelkaar' ]:- Je zit er constant me tje duim op, dus wat is er dan moeilijk aan?
     
  9. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    De knopjes te dicht op elkaar? en ze zitten ook te zeiken dat ie te groot is?! Dan weet je toch ook niet wat je wilt! ohja, dat weten ze wel, ze willen een PS2, Sony zal ze wel sponsoren ofzo.

    Staat dat ook ergens op hun (onoverzichtelijke) site?

    En hebben ze een forum?

    In ieder geval kunnen we allemaal even feedback gaan geven dat wij de controller juist precies goed vinden en dat de knoppen ook goed zitten.
     
  10. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zaten ook te zeuren dat ze na een paar uur spelen kramp in hun handjes kregen(ach gut toch.
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kreeg kramp toen ik voor het eerst met een PSX controller speelde (serieus!!)

    Heb toen de volgende dag met zon heel verband om mn klauw gelopen :+
     
  12. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    in tegenstelling tot de gameblokhut is de xbox gemaakt voor mensen ouder als 10 jaar en die kunnen over het algemeen echt wel bij die knopjes.
    Als je gaat zeggen dat de xbox controller te groot is wat veel ps2 mensen doen is het gewoon een excuus bedenken waarom je de xbox niet kan betalen.}:]
     
  13. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet je met 2 handen spelen, dus die ene hand van je lul afhalen, maar dat snappen ze zeker niet.. }:]
     
  14. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Viespeuk.
    Ik vind hem ook rulen. Nog nooit kramp ofzo gehad, gewoon een zeer goede controller punt.:9
     
  15. Lourens

    Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een heerlijke controller, maar na een paar uurtjes THPS3 krijg ik toch wat last van mijn linker duim.:mad: Maar ja, daar komt nu steeds meer ;)eelt;) op dus daar heb ik binnenkort ook geen last meer van! :cool:
     
  16. Highlander

    Highlander Hete bliksem

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    33
    Hoezo heb je een nieuwe opschroefbare duim met xtra grip noppen aangeschaft ;)

    Ps, over de playstation controllers, een gozer in Amerika ofzo. Die kreeg dus mooi reuma door het vaak spelen met zijn ruble controller.

    Nu maar hopen dat zulke taferelen zich niet voordoen met een xbox kontroller

    :cool:
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat was een 10jarig ventje uit de UK die 10 uur per dag met zn rumble PS2tje zat te spelen :+
     
  18. Loekos

    Loekos Huur moordenaar

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee een dreamkast controllert speelt lekker joh 8)

    net ofie met je poten in een muize val zit :+

    ik vind de xbox controller ook ietwat lomp plomp en onbeholpen en die knobbels van je fuck you vingers zitten tegen die bobbels van je triggers aan, dus ze zijn wel groot maar toch aan de onderkant weer te krap.

    ik vind die xbox controller maar nix... maar voor een eerste poging toch weer helemaal niet slecht.

    en let wel! ik zeg dus duidelijk IK VIND, want het aloude verhaal van die smaken die verschillen is zeker met dit onderwerp zeer doeltreffend van toepassing. :)
     
  19. Thijs

    Thijs You like Pain?

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS(X)2 controller is bagger, als je hem vast hebt, en je beweegt je handen een beetje, hoor je dat ding vet hard kraken, da's toch niet goed.

    Xbox controller is log, lekker in de hand te houden... ik heb nog nooit een fijnere controller in me handen gehad. Alhoewel de DC controller aardig dicht in de buurt komt
     
  20. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Zegt de term "Nintendo-duim" jullie iets :)


    no offence natuurlijk ;)
     

Deel Deze Pagina