1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Infinite Undiscovery

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 12 sep 2007.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, die wel. Het is inderdaad jammer...ik zat echt in het schermpje dingen aan te klimmen, een nieuw armor..dus ik denk 'oh wreed nou krjig ik een superstoere armor te zien' nope :mad: . Ah well. Maar in de meeste JRPG's zie je dit niet, toch?
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    In JRPG's proberen ze de persoonlijkheid van een personage terug te laten komen in zijn kleding, welke meestal vrij gedetailleerd is en om characters uniek te maken.

    Ik vind het niet storend. De games waar je wel armor ziet zijn 95% altijd games waar je je eigen character moet ontwerpen
     
  3. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Deze game is nergens te vinden in Utrecht :mad:
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat zie je vaak alleen in MMO's. Ik had het hier liever ook gezien maarja. In de meeste jRPG's en RPG's zie je wel als je andere wapens gebruikt. Weet niet of dat hier ook zo is.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De mensen die de game hebben...hebben jullie een manier gevonden om de battlevoices uit te zetten. Ik irriteer me er niet vreselijk aan,maar ik had gehoord dat dit mogelijk was en heel eerlijk gezegd kies ik daar dan ook gelijk voor..het is mij echter niet gelukt nog :mad:.

    Er is geen manier om de hud weg te halen he? Ik hoef niet de hele tijd die gezichticoontjes te zien van de characters..het liefst gewoon zonder :), maar ik heb er geen optie voor gezien. Zal wel niet dan.

    Enneh...ik zag dat mijn MP helemaal weg is...hoe vul ik die weer bij? Ik zie niks in een shop wat mijn MP weer restored.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Met combo's kun je HP en MP restoren zag ik. Staat bij tutorials en dan Battle 2.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja en ik vecht me rot tegen die vijanden in die grot,en genoeg combos maar ik krijg 0,0 magic terug..wtf !
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je moet wel de goede gebruiken. Kijk eens bij die tutorial.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Er staat bij dat ik een fallen enemy moet striken...dan krijg ik MP terug. Ik snap alleen niet hoe je een vijand fallen krijgt hoor.......
    Nou dit kan echt niet meer, dit kan niet meer aan mij liggen...ik denk gewoon dat vleermuizen en slangen niet 'fallen' kunnen raken....en dus krijg ik ook mn MP niet terug. Fijn zeg...vlak voor die ogre battle, gvd.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2008
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    AAB dan doe je diminuendo dive en als vijand op de grond ligt moet je klappen geven.

    Ook kun je slapen bij inn's of soms bij een villager of bij je eigen party afhankelijk van verhaal.


    Wapens zie je wel als je andere krijgt overigens
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Oh nu wel, ik denk dat ik op B bleek drukken en dan krijg je denk ik geen MP terug ...maar hoe krijg ik het voor de twins ook terug?
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2008
  12. roeni3

    roeni3 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook, erg gaaf!
    mooi verhaal..
    Ben nog niet zo ver..
    Maar ik snap niet wat ze bedoelen met dat connecten in die tutorail ergens aan het begin.
    Weten jullie het? :D
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    als je connect RB+andere knop verbind je je met een partymember en kun je orders geven om speciale aanvallen te doen.

    En als je de twins ook hp/mp terug wilt laten geven moet je als strategie (d-pad up/down) focus of combo kiezen. Dan vallen ze dezelfde vijand aan als jij en als die op de grond ligt dan krijgen ze ook hp/mp
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    En verder ze op save MP laten vlak bij boss battles. Ben wel blij dat deze game een wat hoger instap niveau heeft. Vanaf het begin moet je toch al wat combinaties gaan gebruiken. Meeste andere games hebben dat pas veel later en heb je maar 1/2 acties die je kunt doen.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja inderdaad, ze hebben hier goed over nagedacht...dus wat een onzin van die reviewers die zeiden dat de game niks nieuws deed, is echt niet waar.
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik wou vandaag deze game gaan halen maar bij eplaza bart smit.. intertoys.. FRS allemaal nergens te vinden
    iemand em wel ergens gespot?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    FRS kende de game niet eens....meeste winkels zullen de game niet krijgen omdat hij niet mainstream is....

    Ik zou gewoon een gameshop proberen zoals je vlees ook beter bij de slager kunt halen ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2008
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En als bestel je de game gewoon via dimplus.nl of nedgame.com. Heb je em ook zo binnen :).
     
  19. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had m vrijdag gevonden bij Mediamarkt Amsterdam..een medewerker had m besteld. Ik blij natuurlijk. Ik zit nu op disc 2 heb zo'n 11 uur gespeeld. Leuk verhaal en ik vind de charactermodels simpel maar mooi. :thumbs:
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    uit hoeveel discs bestaat het spel?
     

Deel Deze Pagina