Beste Xboxworld leden, 24 November ben ik jarig. Ik ga dan een nieuwe TV voor in mijn kamer vragen. Er zijn zoveel dingen waarover ik vragen heb, daarom heb ik een eigen topic geopent. Als het niet mag zou ik graag willen dat het topic verplaatst wordt. Back to the point. 24 November ben ik dus jarig en op die dag krijg ik mijn nieuwe TV. Ik beslis zelf welke het gaat worden. Het budget ligt rond de €1000. Nu heb ik al een beetje rond zitten kijken op het forum en ik zag dat een plasma TV sterk aangeraden wordt. Is een plasma echt beter dan een LCD? Ik wil iig een Full HD hebben, en daarbij zijn de plasma's iets duurder. Welke TV zouden jullie mij aanraden? Op die TV ga ik veel gamen. Ik heb nu een 360. Zijn er bepaalde soort kabels die het beeld mooier maken? Want ik wil natuurlijk het beste uit de TV halen. Verder moet de TV ook opgehangen worden. Weten jullie een goede site voor wandsteunen of plafondsteunen? Op de Xbox zou ik natuurlijk ook graag Live zien. Nu weet ik totaal niet hoe ik dat zou moeten regelen. De TV komt op een plek die ongeveer 6 meter van de modemaansluiting zit. Graag zou ik hier advies over krijgen. Nu heb ik in mijn kamer ook een computer staan. Ik weet niet of het loont om deze in verbinding met de TV en de Xbox te zetten. Als dit handig is, weet iemand dan misschien hoe het moet? Dit zijn natuurlijk heel veel vragen allemaal. Ik heb er zelf weinig verstand van, dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik zou het heel erg waarderen. Groet, Willem
1. Plasma's TV's VRETEN stroom op, ik zou voor een LCD/HD gaan. 2. Full HD heb je alleen via de televisie als je een UPC-HD abonnement hebt. Alleen sommige kanalen zijn zo die NIET via UPC bekeken worden. 3. Heb je een router?(ivm met xbox live)
Lees de startpost van deze thread eens.. hier staan de meeste antwoorden: De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 19] en daar kan je ook je vragen kwijt. Suc6 en welkom op het forum
1. De stroom hoef ik zelf niet te betalen, dus dat scheelt. 2. Ik krijg zo'n digitenne kastje, ik weet niet of dat hetzelfde is. 3. Wat is een router?
Met een router splits je je netwerk als het ware zodat je bijv 1 kabel naar je pc kan laten gaan en 1tje naar je xbox.
Als je geen router hebt dan weet ik het niet, ik heb alleen daar ervaring mee, misschien kan iemand anders je erbij helpen dan
zie deze thread: Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen? voor vragen over xbox live (uitleg router) hangt van de snelheid van je internet af .. normaal gesproken niet
Lees eerst even de startpost van de volgende thread eens rustig door. De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 19] http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=117180 Je kan hier ook al je vragen over jouw toekomstige Nieuwe TV kwijt !! Voor het overige gedoe verwijs ik je hier heen ! Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen? http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=105652