Mijn kameraad had NFSU, Ik 5 van mijn 7 spellen verkopen en toen naar de winkel. NFSU halen en toen ik het introfilmpje zag van Need For Speed Underground. Nooit meer vergeten
Beste multiplayer moment: Toen ik in de oude underground tijden van Xbox Live Unreal Championship online speelde met een vriend van me. Hij sprong uit paniek van een lift, niet wetende dat die zó hoog was. Vervolgens zei ik iets over Herman Brood en lagen we midden in de nacht een half uur gestrekt. Beste Singleplayer moment: Ik denk dat nog nooit een game zoveel bij mij te weeg heeft gebracht als Lost Odyssey. Op gegeven moment is er een scène dat er iemand overlijd... Het is dat mijn moeder binnenkwam, anders zat ik daar echt een potje te janken.
Same for me. Heb echt het eerste half uur alleen maar zitten rondlopen in de tuin van het kasteel. En maar springen, vond het geweldig!
Nu mario 64 toch voorbij kwam. Ik vraag me iets af, ik weet nog dat ik heel het spel had uitgespeeld en ik alles had unlocked. Alleen 1 ding zat me dwars. In die tuin zag je nog steeds zo'n kanon, maar daar zat zo'n hekje voor, en die is nog nooit open gedaan, uren uren heb ik eraan besteed om te bedenken hoe dat kreng open ging. Alweer iets van.. 10 jaar geleden? Alleen het zit me nog steeds dwars! dus kon je dat kanon nou wel of niet gebruiken? Kan me nog herrinneren dat ik in een droom in dat kanon ging, mezelf op het dak schoot en dat daar dan weer dingen waren die ik kon doen ofzo
De allereerste keer dat ik een berserker tegenkwam in Gears, toen had ik een hartslag van 8000 per seconde
Portal: commentaar van GLaDOS was gewoon meesterlijk, net zoals eindlevel en liedje op einde Bioshock: Bij het zien van Rapture, damn wat was dat indrukwekkend zeg. Ook leuk was het moment toen er een of andere dokter uit een kast sprong, verschrok me rot
Volgens mij is dat dat je 120 sterren moet hebben en dan kun je inderdaad jezelf op het dak schieten, en dan is Yoshi daar ofzo. Ik heb het zelf nooit gehaald dus ik weet het niet zeker. Ik heb alleen bij de DS-versie alle sterren gehaald.
Bij Ninja Gaiden Black, toen ik de eindbaas van het eerste level had verslagen na 10x dood te zijn gegaan. Dat was echt mijn lievlingsmoment
Dat ik voor de 1ste keer Rapture zag. Ik kreeg echt kippenvel van dat vooral met dat commentaar van die gast erbij. Welcome to Rapture _o_ Dat ik voor de aller eerste keer een Tomb Raider deel uitspeelde samen met mijn moeder. Helaas is ze overleden , maar het zijn wel mooie momenten :.
hoe erg is dat voor je Mijn mooiste moment was: Toen ik RE 4 uitgespeeld had en dat ik overnieuw begon met alle wapens en dat ik toen in het eerste level erachter kwam dat je ook kon rennen.
Dat begin is prachtig hè? Eerst al die dingen die het zicht uit je raampje blokkeren en dan ineens uit het niets zo'n grote overview! Ik heb ook veel mooie gamemomenten in Bioshock beleefd. Ik wil alleen niet spoileren. Ik heb me een aantal keren helemaal kapotgeschrokken. Maar het mooiste moment was bij Sander Cohen. Ik vroeg me af wat er zou gebeuren als ik .................... Toen vervolgens een pop-up kwam met "Irony" vond ik dat zo geniaal, ik had de beschrijving van die achievement toen nog niet eens gelezen. Mensen die de game kennen, weten wel wat ik bedoel.
Ik zat te denken wat mijn moment was, maar idd wat dat wel het meest indrukwekkende moment dat ik ooit ervaren heb. Zeker voor die tijd natuurlijk. Wist echt niet wat ik meemaakte. Grafisch super en ZOOO groot. Heel indrukwekkend. Ik weet trouwens dat mijn PC het ook erg indrukwekkend vond. Die begon spontaan te stotteren en te haperen.
Spoiler die achievement krijg je als je een foto maakt van het lijk van Sander Cohen (die gekke kunstenaar in Fort Frolic)
Donkey Kong Country: Het eerste Mine Kart level. Golden Sun: Toen ik eindelijk Saturos had verslagen. (Geweldige game was dat, hopen dat deel 3 uitkomt)
-Introductie van Rapture was echt geweldig inderdaad. -Ook mijn eerste clanwar met CS was mooi, ik stresste 'm omdat ik bang was dat ik slecht zou spelen, en dan uiteindelijk toch nog een paar kills krijgen en winnen. -Halo 2de map, dat je bij die eerste basis komt en dan lijken de tegenstanders oneindig te droppen vanuit die vliegtuigen. -Duckhunt op de NES, het mikken werkte echt goed. -Battlefield 1942 voor het eerst online doen, en dan met een sniper in zo'n gebouwte campen, de opponents komen allemaal de berg op en dan een stuk of 5 mensen achter elkaar killen.