Goed idee, ik zat overigens ook te denken aan Naruto voor mezelf en had Kung Fu Panda en Mario Party vanmiddag al even gehaald.
Mwa in het begin is het nog wel goed te doen hoor Natuurlijk zal het Engels voor de meeste kids wat ingewikkeld zijn, maar de eerste serie puzzels is goed te doen. De laatste 30 zijn echte breinbrekers Was/Is zeker een erg leuk spel!
Favo games voor de ds: De castlevania reeks Mario en luigi partners in crime yoshi 2 pokemon pearl new super mario bros kirby canvas curse Zelda phantom hourglass
Ik zoek eigenlijk een game waarin je lekker doelloos mini games kan spelen. Heb zelf New Super Mario Bros, daar zitten er een aantal bij. Kom zelf eigenlijk niet verder dan Mario & Sonic at the Olympic Games. Iemand suggesties?
Dan moet je idd echt warioware halen, minigame mayhem en hij is grappig, leuk gemaakt en speelt heerlijk. Die game is echt een van de tofste voor de DS imo.. wel wat kort thou... Vandaag gehaald, beetje impulsief aankoop; 2 songs gespeeld (ff ds aangelsoten op boxjes) echt heeel gaaf
Vandaag ook lid geworden van de DS familie... En zag gelijk dat ik mijn brein wel even beter mag gaan trainen, volgens die maffe Japanner was mijn brein ongeveer 80 jaar! Ideaal dingetje voor in het vliegtuig maandag...
Ik wil trouwens iedereen The World Ends With You aanraden.. Geweldig spel. Typisch Japans verhaaltje, maar het vechten is verslavend Komt van Square Enix
TWEWY is zeker een vet spel inderdaad, alleen jammergenoeg al een tijdje niet meer gespeeld door tijdgebrek. Ik heb in de vakantie veel Earthbound gespeeld dmv een emulator op de ds. Erg verslavend spelletje.
Gisteren eindelijk maar eens Brain Training gehaald. Vermaak me er prima mee in de trein. En merk dat oefenen wel echt helpt. Heb ik ook geen pen meer nodig voor die Sudoku's in de trein!
Mijn DS ligt al weer geruime tijd stof te happen. Ik speel nu alleen nog maar 'korte' games zoals WarioWare, Tetris of Geometry Wars. Ik kan nu gewoon niet meer zo lang DSen als eerst, het gaat snel vervelen.
Onderhand heeft elke Japanner er al twee en binnenkort is er voor hun een reden om een derde aan te schaffen. Ik ben benieuwd wat de services in gaan houden! bron: Nu.nl
En de ''waanzinnige'' ''grote'' onthulling van Nintendo is (hoe ''verrassend''), een nieuwe model van de DS..... [gt]40712[/gt] Melkie melkie melkie......... Hoe wil je dan Guitar Hero DS gaan spelen........ :{
Ja, daar heb je nog een oude DS voor nodig En andere uitbreidingen zijn ook niet meer te gebruiken. Dat is toch wel een minpunt. Verder zijn de extra´s leuk, maar niet echt boeiend ofzo...
Vind het zelf maar niks. Dubbele camera, 17% groter scherm, kortere accuduur, sd-kaartje, geen gba games mogelijkheid. Nee, dan liever de DS Lite.