1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Warhammer Online: Age of Reckoning [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 11 mei 2008.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik mail is mijn amazon.com order geshipped.... ook leuk... maar toch....




    State of the key validation page -

    10pm CET Fout standard situations and what to do


     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk...dus eigenlijk word ik er nog niks wijzer van en zeggen ze dingen die een beetje verstandig mens al uren achter is gekomen? En heb ook nog steeds geen mail van bart smit over de collectors edition...
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je bent wijzer dat je gewoon even geduld moet hebben met het wachten op die email. En ze hopen hiermee dat minder mensen hun servers bashen waardoor die mails dus sneller verzonden zullen worden
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zeker wel geduld en ik wacht ook rustig af maar als de service/support nu al is en de game is nog niet eens officieel uit dan ga ik persoonlijk toch wel wat twijfelen. Spel mag super/geweldig/wow beater zijn maar als alles eromheen gewoon bagge of slecht is dan is dat voor mij wel iets om toch te gaan twijfelen
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    probleem is goa (ze hebben het al eerder verpest). Als de servers op zijn zit het wel goed. Maar het zijn fransen, die kunnen er niet zoveel aan doen ;). All in all , the screwed up. en dat zullen ze weten ook (ze worden nu al afgemaakt)
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is 1 en ook maar 1 troost.

    Ze krijgen er keihard van langs.
    Mark Jacobs, de baas van GOA, ander Mythic personeel etc.
    Ze reageren allemaal.
    Dit moeten ze niet nog een keer hebben (bij de launch).
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    tja en het feit dat de game gewoon ontzettend goed is. Als de servers gewoon draaien is het een geweldige game. Ik hoop dan ook dat goa hun shit together krijgt voor de game. En dat mensen ook even voorbij goa`s fuck up kunnen kijken. Want nogmaals met de game is er echt niks mis. Het is gewoon een ontzettend goeie game
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niet gespeelt ego ik kan nog niks zeggen! Ik kan wel filmpjes blijven kijken en hun kunnen wel leuke praatjes hebben maar ik wil spelen! En des de langer dat duurt des de meer mensen gaan twijfelen/afhaken en ik heb het geduld wel maar niet iedereen heeft dat en het gaat hun gewoon mensen kosten en dat vind ik ook gewoon jammer! Frans of niet
     
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen dan maar

    *gaat anime kijken*
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahah ik heb dus thread gemaakt in andere forum over deze game en begrijp er nu ook gewoon meer van want lees het nu allemaal pas :+ Ik ga denk ik toch wel eerst een RP server in of core...niet meteen PVP....bedoel kan niet altijd super veel spelen en als je met pvp te ver achterloop dan kun je het gewoon schudden.
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    U heeft enige tijd geleden de game ‘Warhammer Online Headstart Kit - Age Of Reckoning’ bij bol.com aangeschaft met bestelnummer ******* . Dit artikel geeft u het recht op aankoop van de Collectors Edition van Warhammer online. Via onderstaande link kunt u dit artikel bestellen.

    :D


    Your CD-Key has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated:

    Open Beta Licence
    Open Beta period (07/09/2008 to 13/09/2008 included)
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  12. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice. hopen dat Bart Smit ook snel komt met de mail dat de CE te bestellen is.
     
  13. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht wil me e-mail ontvangen :'-(
     
  14. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Mailtje van Bol gehad, maar nu kan ik de CE bestellen voor 70 euro.. ik dacht dat je de 10 euro van de pre-order kit terug zou zien in de prijs van de CE? :mad:

    Edit: Of is hij eigenlijk 80 euro? schiet me net te binnen :+
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  15. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders ik wel :)

    dacht ook 60 euro nja 70 ook goed \o/ (zonder nog maar de beta aangeraakt te hebben :+)
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    80 euro stond in de PU in een preview van maanden geleden.


    Open Beta acces granted; Karag Dron Order Warrior Priest, Tco.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    veel plezier :D ik heb ook een rank 8 engi op world ends :D . Echt en te toffe class, heb net een uur alles en iedereen afgeschoten in een huge warband. zal straks wat screens posten
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 4 van die Warband windows aan de linkerkant staan maar geen idee hoe ik die daar kreeg ^_^.
    Hoe krijg ik die weg? Zonder ze op hidden te zetten want ik heb ze uiteindelijk wel nodig natuurlijk.

    En hoe move ik de backpack?
    Heeft die een speciale naam als window?
     
  19. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, ben net thuis van me stage en zelf nu nog geen mail ontvangen. Dit is dus echt uitermate kansloos. Walgelijke service. bah.
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon meerdere keren je key validaten hoor.
     

Deel Deze Pagina