1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Spore

Discussie in 'Games' gestart door DiaL, 6 mrt 2006.

  1. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedoel ik normaal hoor -Xbox- Freak, maar ik hoor meer mensen zeggen dat het toch behoorlijk tegenvalt, dan dat ze het zo super vinden als jou. Ik had er dus ook echt meer van verwacht.
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Je snap natuurlijk wel dat goede verkoopcijfers alleen gepaard kunnen gaan met relatief goede spellen, afhankelijk van de doelgroep. Een slecht spel zal natuurlijk nooit de verwachte verkoopcijfers halen. De doelgroep van Spore is niet alleen de hardcore gamer maar iedereen die intresse heeft. Het spel is toegankelijk en gebruiksvriendelijk.

    Overdrijven in het bashen van EA is ook een kunst.

    WIll Wright will in mijn ogen alleen maar aangeven dat hij liever de kwaliteit van een spel baseerd op verkoopcijfers dan een score die niks zegt over de rest van de wereld. ;) Erg logische keuze, als je het mij vraagt. In andere woorden: Al is een spel nog zo negatief bekritiseerd met een 1 als eindcijfer, als de hele wereld het speelt zal het wel een goed spel zijn.

    Reviewers roepen het zo vaak als hun gegeven score bekritiseerd wordt: Reviews zijn niet objectief en geven meningen weer van 1 speler.
    Dus, als we uitgaan hiervan dan zeggen verkoopcijfers altijd meer dan review scores. :cool:
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Als jij ;)

    Maar oke, meningen verschillen :) Ik ben er iig erg mee in mijn nopjes :)
     
  4. Mongoose Marvin

    Mongoose Marvin Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook.
     
  5. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh is toch ook super? :) Maar ik vind bijvoorbeeld ook dat het echte online gevoel ontbreekt.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dat is toch juist de bedoeling? Wat had je dan verwacht, een MMORPG?
     
  7. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan jij ;)

    Spore is gaaf, maar het feit dat je het maar 4x mag activeren heeft ervoor gezorgd dat ik het toch maar gedownload heb.
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is dat zo? Dat wist ik helemaal niet :eek:

    Dus je kunt hem maar 4x installeren? Bedoelen ze dat met activeren?
     
  9. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Had verwacht dat je toch wat meer in een wereld met anderen terecht kwam. Weet niet, valt me gewoon wat tegen op deze manier.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het is toch echt als jij.
    Trouwens, dat je 'm maar 4x mag activeren gaat nergens over. Waarom linken ze de key niet gewoon aan je EA Account (á la Steam), zodat je 'm altijd kan installeren, als je maar inlogt met je goede account...
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Idd, steam is echt handig :)

    Maar hoe zit het dan precies? Je kunt de game maar 4x activeren? Bedoelen ze dan eigenlijk installeren of registreren?
     
  12. Mongoose Marvin

    Mongoose Marvin Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Installeren
     
  13. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry, ik las de rest van de zin maar half. Excuus.

    Ze linken het niet aan je EADM (Download Manager) account omdat je hem daar maar een beperkte tijd vanaf kan downloaden. Na die tijd zul je support moeten kopen om het weer een half jaartje langer te mogen downloaden vanaf EADM.

    Lekker bedrijf je, dat Electronic Arts.
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Spore is echt geweldig! Het speelt super lekker, het is zo vet om al die verschillende wezens tegen te komen. De game is veel beter dan ik had verwacht, en dan heb ik hem nog niet eens uitgespeeld. De creator mode is echt geniaal, ik heb vanmorgen mijn grond-voertuig afgemaakt, ik zal vanavond mijn creaties posten.
     
  15. dodonkey

    dodonkey Droog & Dodelijk !

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de game zeker het geld waard en is het spel niet te groot voor op een 'normale' computer, dus dat ie niet gaat haperen enzo?
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Of het het geld waard is moet je zelf weten, maar ik hoor over het algemeen van mensen dat ze het vrij snel saai vinden worden. En je heb geen super pc nodig, graphics zijn redelijk laag dat hebben ze express gedaan zodat iedereen het kan spelen.
     
  17. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Sims2 kan draaien dan zal Spore het ook wel doen :)
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag heb ik de Spore: Prima Official Game Guide besteld :)

    Bol.com

    Zondag ga ik een Spore shirt en mok bestellen op de site van EA. Ik ben beniewd wat het gaat worden :9

    Ik ga vanavond wat mensen van hier toevoegen aan mijn Buddies list. Ik ben beniewd wat ik ga tegen komen van jullie :9

    Ik ben nu bijna aan het einde van de Civilization fase, en ik heb bijna heel mijn planeet veroverd. Ik heb een bondgenoot voor als ik hulp nodig had... maar dat gaat ook niet lang meer duren }:]

    Hoe heet jullie planeet? Die van mij heet ''Reach''. De naam gepakt van Halo natuurlijk :cool:
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Voeg me maar toe :)

    Davey666_NL is mijn username :)
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb je toegevoegd. Hoever ben je eigenlijk? Je hebt nog niet zo veel monsters op je Sporepedia.

    Ik speel momenteel Spore op de PC, Spore Creatures (Nintendo DS) en Spore Origins (Iphone) :cool:
     

Deel Deze Pagina