Haha Jeeezus! ik snap echt geen drol van die ms serve's
Ik heb ongeveer 1 maand terug geleden gebeld omdat mijn xbox 360 kapot was, Toen kreeg ik te horen dat ik geen garantie kreeg omdat ik 2e gebruiker ben, Dus ik moest 80 euro betalen, toen zei ik naja ik overleg thuis nog even, anderhalve week later gebeld, Kreeg ik te horen dat ik gewoon garantie kreeg maar viel halverwege het gesprek het telefoontje weg, Dus ik belde terug maar kreeg iemand anders aan de lijn en die zei dat ik moest betalen voor de reperatie omdat ik 2e gebruiker was, toen heb ik een heel verhaal opgelegd dat ik hem gewoon nieuw had enzo blabla, ik mocht hem vervolgens gratis laten maken als ik een garantie bewijs had etc, waarop ze konden zien dat de xbox 360 van mij was, Maar degene waar de xbox 360 van afkomstig is had de bon niet meer, Vandaag dacht ik, Naja ik bel maar even de xbox 360 serve's want ik wil hem nu toch echt laten maken. En vandaag krijg ik gewoon te horen dat ik nog 2 maanden garantie heb XD!
Dus nu is het allemaal geregeld en zijn de stickers van upc onderweg naar me mail
Wat ik niet snap is dat de vorige keren dat ik heb gebeld dat er toen telkens aantekeningen werden gezet onder mijn xbox 360 dat hij 2e hands was etc.
Maar heb er vandaag niks over gehoord.
Thnq God scheelt me weer 80 euro! =D!
EDIT:
Wtf is dit dan?
Error: Unable to retrieve the UPS Label information. Please check the retrieval link. ( Error Code: 0 )
Als ik me stickers op wil halen via de mail krijg ik dat.. Heb ze net binnen
EDIT2:
Ondertussen weer gebeld en nu moet ik blijkbaar weer betalen
jezus er klopt echt geen hol van die serves daarzo, ik wordt er echt pissed over ik heb alle pech vd wereld eerst valt het telefoontje weg, en dan krijg ik geen juiste link naar ups. Waardoor ik alsnog hierin terecht kom! tering wat is dit. En Jaaaaaaaa Hoor nu kan ik gvd toch nog die 90 euro betalen! TERING serves >(!!
Klik om te vergroten...