Pes 2008 vraag

Discussie in 'Algemeen' gestart door Idol, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Idol

    Idol Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over pes 2008 je kan in het opties menu zien hoeveel wedstrijden je totaal gewonnen en verloren hebt. ook staat daar bij welk level je hebt (grade D heb ik op dit moment). nou is mijn vraag... wat betekend dat grade level nou precies... is het zo dat als ik dalijk grade A heb mijn spelers beter worden of heeft dit helemaal geen invloed op je team en is het gewoon een statistiek voor jezelf bedoeld?

    ook staat er bij het team van cameroon een speler die web6 heet, terwijl die in het echt webo heet... heeft die 6 een betekenis of is dit gewoon een typ fout van de makers?

    alvast bedankt!
     
  2. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoeveel populair je team is, hoe beter de prestaties, hoe beter de grade.

    Dat van web6 is denk ik een typfout ;)
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    En met meer populariteit kan je ook betere spelers halen. Zo kan je als je een grade A hebt veel meer en betere spelers halen dan als je grade D bent.
     
  4. Idol

    Idol Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    maar het is dus niet zo dat het je team beter maakt, als je een hogere grade hebt?
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een vraag over PES 2008 kun je beter in de bestaande thread van de game plaatsen. Het is niet nodig om voor een vraag een speciale thread te openen. Closed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina