ik had even een vraagje ik ben bij memory 4 dat je 3 leiders moet doden... Alleen ik kom niet verder maar daar kom ik wel achter maar ik zag een walkthrough met een filmpje waar hij even ver als mij was maar zijn leven had al 2 completen rijen terwijl ik maar net aan me 2de rij ben begonnen,, is er een manier zodat je je levens balk sneller omhoog krijgt zegmaar???
Burgers redden, viewpoints zoeken, etc. Dat zorgt ervoor dat je memory synchronized, wat er weer voor zorgt dat je er een stukje balk bijkrijgt. Uiteindelijk krijg jij dit balkje ook wel als je het uitspeeld.
Na een tijdje werd ik wel gek van al die viewpoints synchroniseren. Wanneer je een citizen red is het verhaaltje ook elke keer hetzelfde. Top spel maar daar had wel wat meer variatie in gemogen.
Klopt helemaal, het ziet er subliem uit, speelt lekker en is ook leuk om te doen, maar na enkele memoryblocks te hebben voltooid (100% voltooid), begint het wel eentonig te worden. Toch zonde, maar is er nog wat te verbeteren voor een 2e deel. :b:
Spoiler Ik heb in deze game Al Moualim gedood, waarna ik weer terechtkom bij die professor. Na een hele hoop geleuter laten ze mij daar staan. k weet dus niet wat ik daar moet doen. Heb overal rondgelopen, maar nergens kan ik iets doen. Kan iemand mij zeggen wat de bedoeling is?
is er eigenlijk een mogelijkheid om op dat kasteel in masyaf te klimmen? ziet er namelijk wel erg gedetailleerd uit enzo en er lopen ook mannetjes op. mij lukt t alleen niet. laatmaar kan dus niet
Merci, tis gelukt! k Ben blij da k het uitgespeeld heb. Qua graphics is dit een mega game, maar qua inhoud valt t toch serieus tegen.
Dat laatste vind ik ook. Het is geen spel die ik voornamelijk speel, slechts af en toe, omdat het snel verveeld en ik bij lange speelsessies erg geneigd ben om er doorheen te racen. Maar als ik het af en toe speel (eens in de maand ofzo) is het toch wel erg leuk.
Mooi spel Qua graphics en die moves zijn echt geweldig Alleen begint het na een paar uurtjes spelen heel erg eentonig te worden Op gegeven moment was ik niet meer gemotiveerd genoeg om al de memory blocks te behalen, het is toch steeds et zelfde.. Hab em uiteindelijk dan ook in week uitgespeelt
x en als je dan hun zwaard raakt weer op x klikken dacht ik je moet het goed time en als het niet lukt probeer het te oefenen bij training
Nee dat is met rechter trigger, als de tegenstander slaat doe je rechter trigger en slaan en dan doe je een counter kill.
Ik heb een vraagje over deze game!Ik wil deze game binnenkort 1000/1000G gaan halen, en in principe hoef ik alleen nog maar de vlaggen en de templars. Maar...ik moet ook nog de "conversationalist" (zo heet ie toch?) achievement! Ik dacht namelijk dat ik ELK gesprek met die meid gevoerd had, maar ik bleek dus het aller eerste gesprek gemist te hebben ! Als ik deze achievement nog wil halen, moet ik dan ELK gesprek opnieuw voeren (en dus de hele game opnieuw spelen) of krijg ik de achievement zodra ik het eerste gesprek met haar gevoerd heb?!
Jammer genoeg moet je voor die Conversationalist achievement de game helemaal opnieuw spelen en dus ELK gesprek opnieuw voeren.