[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers][Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

  1. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand een site met de vindplaats van een heli?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Een politie of een gewone heli?
     
  3. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Maakt niet uit.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewone helicopters kan je op het 2e eiland vinden rechts onderin, daar zijn helitours en die kan je jatten.

    Politie helicopters kan je vinden op het vliegveld helemaal boven in ( je krijgt wel 4 sterren wanted als je die pakt.
    En als je het spel hebt uitgespeeld staat er ook een op het dak van een noordelijke gelegen politie bureau.
     
  5. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    lapdances kan je kopen........:b:
     
  6. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    IK had een heli nodig voor de missie A Revenger's Tragedy. En als ik die missie doe staan er geen heli´s meer bij de helitour en die je kan pakken met 4sterren kan ik dan mischien ook niet gebruiken.

    Bedoel je met uitgespeeld de verhaallijn of 100%?

    Nog bedankt voor het reageren:)
     
  7. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een heli nodig hebt bij een missie krijg je die er altijd bij. Dus even goed de opdracht lezen en op de kaart kijken....
     
  8. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil een missie doen waarbij het de bedoeling is dat je met een boot gaat maar ik denk dat het met een heli makkelijker is. (Ik heb het over de missie A Revenger's Tragedy)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    O wacht even ik dacht dat je een helicopter zocht om gewoon lol me te trappen.

    Maar voor die missie moet je perse met de boot die Dimitri volgen en proberen er goed bij te blijven en dan komt vanzelf Jacob en dan kan er makkelijk onder komen.
    En een trucje voor op a drukken is: leg je linkerhand op de bovenkant van de controller draai hem een beetje dan kan je met de duim van je rechterhand snel drukken.
     
  10. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had het eerst met een heli geprobeerd, heli dimitri gevolgd, heli dimitri neergestort en dan zie ik die gastjes maar kan ik die door een fout niet vermoorden. Het lukt ook met een hele snelle auto als je langs de kust rijd. En dan kun je wel in de heli van LJ komen.
     
  11. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zijn er genoeg manier om de missie te halen.
     
  12. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    IK heb de missie gelukkig al gehaald, ik deed alles goed alleen most ik bij de heli van LJ de analog stick naar beneden houden. Ik neem rockstar het erg kwalijk dat ze dat nergens beschreven hebben!:mad: het had me uren speeltijd kunnen schelen!:mad::mad::mad:
     
  13. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij een missie dat ik vanaf een dak met een sniper Derrick óf Francis moet doden. Wie zal ik kiezen? Wat zijn de voordelen ;)?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je Francis laat leven dan kan je hem altijd bellen om wanted stars kwijt te raken

    Laat je Derrick leven dan krijg je daarna nog missie waarvan 1 heel vet is.

    Persoonlijk heb ik Francis een kogel gegeven die gast wat te corrupt en een eikel.
     
  15. CrizCroz

    CrizCroz Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het spel uitspeeld kan je francis niet meer bellen.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik zit nu 'vast' bij die bankoverval met Packie.
    Ik ben de hele tijd cover aan het zoeken, en alles aan het afknallen, maar toch ga ik vaak al af voordat ik in de metro ben. Zijn er tips voor deze missie, of health-packs ofzo, of whatever?

    Heb je trouwens standaard bij die missie ook al een kogelvrij-vest aan, of is het slimmer om die eerst even te halen, voor ik naar Packie ga? En kunnen die gasten die bij je horen ook dood?

    Wat een kutmissie is dat.

    NVM, is me al gelukt. Lag er inderdaad aan dat ik geen armour aanhad. In de metro ook nog een healtyboost gevonden, dus uiteindelijk viel het best mee.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2009
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    cheats gebruike???
    en zonder cheats is een kogel vrij vest een must have:)
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    No cheats for me.... :) dat verneukt (voor mij) de game. Misschien wanneer ik hem helemaal uitgespeeld heb, en gewoon wat wil aankutten, dan ik cheats ga gebruiken, maar waarschijnlijk niet.
     
  19. mikeonxbox

    mikeonxbox Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    maar, komen er nog nieuwe cheats en welke zijn er nu allemaal? op al die sites kan je er wel een paar vinde, maar niet veel. de ene site ook weer andere codes dan op die ene, ow en die andere heeft ook nog is codes die nie kloppen. en so gaat het maar door...

    dus: wat sijn alle codes die het doen??
     
  20. Basserr

    Basserr You're Breakfast!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    klikt u eens :)
     

Deel Deze Pagina