Warhammer: Battle March

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 18 aug 2007.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo. Weer een nieuwe RTS game dat het licht mag zien op de Xbox 360. Ditmaal is het de beurt aan Warhammer: Battle March. Wil je meer hierover te weten komen? Lees dan verder..

    Er gingen al namelijk eerder geruchten de ronde dat de Real Time Strategy-game Warhammer: Mark of Chaos naar de Xbox 360 zou verkassen.
    Gister is dit gerucht officieel bevestigt. Ontwikkelaar en uitgever NAMCO Bandai kondigde in hun persbericht Warhammer: Battle March aan voor de Xbox 360. Ook mooi voor de fans; Er wordt ook een uitbreiding voor de PC versie aangekondigt.

    In Warhammer draait het allemaal om één grote oorlog. Jij als speler kunt kiezen om de rol te spelen van Empire, Chaos, Skaven, High Elves, Dark Elves en Orcs & Goblins. Dit om allemaal de sterkste van de oorlog te worden. Natuurlijk komt er heel wat kijken bij ieder ras. Zo heeft elk ras zijn eigen unieke troepen die je in erg hoge detail kunt aanpassen. Zodat jij je geheel eigen leger hebt.

    Óok heb je de beschikking over zogenaamde 'Heroes' en 'Champions' units. Deze units zijn stukken krachtiger dan een normale soldaat of zelfs een hele troep soldaten. Deze worden ge-upgrade naarmate zij meer progressie in de game verwerken. Hiermee kun je hun skills/attributen/eigenschappen verbeteren. Klinkt ingewikkelt maar dat is het niet echt. Want Warhammer heeft twee kanten van dit spel. Één voor de ervaren RTS'er en één voor de beginnende RTS'er. Dit vergezelt met beide een ander control system. Warhammer: Battle March bestaat op de Xbox 360 uit alle content uit het origineel Mark of Chaos, plus de nieuwe content uit de uitbreiding Battle March.

    Bovendien is Warhammer volledig speelbaar zowel Xbox live én splitscreen om eens flink te huishouden met 4 man! Dit voor zowel team tegen team gevechten (2 tegen 2) als de ieder voor zich mode. Warhammer heeft op dit moment géén specifieke release datum maar staat geplant voor ergens in 2008.

    Screens:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Bekijk de overige screenshots hiervan hier: Klik voor screenshots

    Barst de discussie maar los! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2007
  2. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik was vroeger heel erge fan van warhammer, toen spaarde ik altijd die poppetjes(die ogre op het 3de plaatje had ik altijd).
    Na dat ik ze had verkocht dacht ik dat het over was met warhammer maar na warhammer 40k Dawn of war en Warhammer Mark of chaos ben ik weer helemaal gek van warhammer:p
    ps. binnekort komt er ook een MMORPG uit van Wathammer!
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2007
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    _O_ vet had ut net gelezen, warhammer games worde steeds beter :D. (hopelijk deze ook ja)

    Ziet d'r ook nog es uber goed uit voor een RTS...
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb er ook zin in ja! Deze game is dus eigenlijk: De twee Mark of Chaos Games, namelijk Empire en Chaos, plus de Expansion Battle March! Amen! _O_ Kan in ieder geval niet wachten, Chaos en Dark Elves spelen zie ik helemaal zitten! :9 Empire is ook leuk, maar Skaven en Orcs (& Goblins) boeien me totaal niet. Screens zien er goed uit, de reviews van Mark of Chaos varierden tussen 7,5 en 9, dus eigenlijk is 't alleen controls goed fixen en dit is een heerlijke game!
     
  5. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er vet uit, heb ook warhammer gespeeld vroeger, als 11 jarig knulletje, met men Chaos Space Marines (W40k). Zal hier wel ff na blijven kijken :)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Chaos Space Marines zijn mietjes, Blood Ravens! Dat zijn pas mannen! (Voor de mensen die 40K minder volgen, Chaos is als 't ware de Dark Side zoals in Star Wars. Chaos Space Marines zijn dus 'slechterikken' van zowel Space Marines als Blood Ravens. De Ravens zijn de elite van de Space Marines, en het hele Empire).
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    *schop*
    Vier screenshots van het ras: Dark Elf en hun classes/units.
    Assassin

    Dark Elf Assassins are masters of death and the bringers of oblivion. Trained from childhood as Adepts of Khaine, devotees of the god of war, death and murder, they are unparalleled warriors, skilled in weapons and poisons. They are one of the most potent tools in the armoury of the Witch King, and those lords foolish enough to displease Malekith disappear swiftly.
    [​IMG]

    Beastmaster Apprentice + War Hydra
    Cruel and malicious, Beastmaster Apprentices have shown a particular talent for breaking in and taming the slaves, beasts and monsters in their care. One of the most powerful of these beasts is the War Hydra, a titanic scaled creature with multiple serpentine heads, each of which belches smoke and fire.
    [​IMG]

    Black Guard
    The Black Guard are the personal guard of the Witch King Malekith, and the fiercest warriors in the lands of chill. Wondrously ruthless, efficient on the attack, and immovable in defence, the Black Guard are the terror of their enemies, and only the most loyal, vicious and skilled warriors are chosen to join their elite ranks.
    [​IMG]

    Cold One Knights

    The nobles of the Dark Elves ride to war upon the backs of vicious reptiles known as Cold Ones. The powerful jaws of the Cold Ones are easily capable of ripping a man's arm from the socket, and their tough hides protect them from all but the most powerful of blows. In order to ride these dangerous beasts the knights must conceal their own warm-blooded scent by anointing themselves with the poisonous slime exuded by the Cold Ones themselves. Their charge is truly terrifying, and few can stand against them.
    [​IMG]

    En nog wat info over twee andere;

    Cold Ones (mount for heroes)

    Cold Ones are bred far beneath the surface of the world, deep within cold, wet caverns under Naggaroth. They are deadly creatures that are almost immune to pain, and they make particularly ferocious and dangerous mounts. Though perhaps not as swift as a horse, they make up for this with their brutal strength and predatory nature.

    Dark Elf Crossbowmen

    Dark Elf warriors are citizen-warriors, for every Dark Elf is trained in the arts of war from a young age. Female Dark Elves are easily as capable as their male kin, and both fight side by side on the field of battle. The Repeater Crossbow is the favoured missile weapon of the Dark Elves, and its high rate of fire makes it a deadly weapon in the hands of the citizen-warriors.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2008
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  10. Falcorn

    Falcorn Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, is uitgesteld tot morgen (12 september). Nog één nacht dus...
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gameplay.

    [gt]39869[/gt]
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb nog 2 2500 punten army's staan. Was er vroeger ook gek op, maar heb nu de tijd/ruimte er niet meer voor ;(. Misschien is dit een leuk alternatief :D
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    We hebben de game aangeschaft ondanks de kritiek en matige reviews,maar wij vinden het in elk geval helemaal geweldig.
    Een game die deed denken aan 'Dark Omen' wat vanuit het PSX tijdperk kwam,en was net zo kwa gameplay.

    Wel moet erbij gezegd worden het is een smaak game,aan als je niets met Warhammer hebt dan zul je deze game ook niet zo leuk vinden.
    Je moet echt van de grove sfeer en setting houden,en dus niet vergelijkbaar Met de LOTR strategie games by far.
    En ook hier weer niet eens met de matige reviews,absoluut niet verdient vind ik maarja.
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb het spel laatst gekregen om te reviewen. Was er niet zo heel blij mee. Game dan ook afgestraft met een 40%, de besturing in deze RTS is veels te complex en graphics zijn achterhaald. Bij BartSmit is dit spel alweer afgeprijsd naar 29,99 zag ik gister:)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb de review voor deze game geschreven en ben zelf gróóts fan van het Warhammer-universum en volg alle ontwikkelingen op de voet.

    http://archief.xboxworld.nl/article/803/review-warhammer-battle-march/ <--- De review dus. Heb 'm een onvoldoende gegeven. Waarom?

    Bij een review gaat het erom of het spel voor iedereen is. Als je zegt, een game is voor die 1% die het interssant vind, kan je elke game wel met uitstekend beoordelen. Warhammer is duidelijk een geval van je moet er van houden, en zelfs dán vind ik 'm matig. Ik heb totaal geen probleem met langzame RTS-titels. Ik ben zot op Warhammer. En toch geef ik deze titel een onvoldoende! Niet enkel zwakke graphics en matig geluid met cliché stemactuers en doffe geluidseffecten, ook omslachtige besturing en te veel mogelijkheden (iets wat niet geschikt is voor de Xbox 360) zorgen er voor dat je niet het uiterste uit deze game kan halen. Dat de missies dan vaak ook nog saai zijn doet 'm voor mij de nek om.
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Bij nader inzien moet ik wel even een statement maken,maar inderdaad klopt het dat de game uitermate vol zit met slecht afgewerkt elementen.
    De punten die Willem beschrijft in de review zijn allemaal duidelijk,en ik baal enorm.

    Op het begin als je de game begint lijkt er geen vuiltje aan de lucht,maar naarmate je veder komt beginnen de issues van het spel meer zichtbaar te worden.
    De game is niet 360 waardig en missies worden eentoniger,en helaas een gemiste kans en ik snap niet dat de makers na het briljante 'Dark Omen' zo'n game als deze kunnen maken.

    Maar ik zal nog iets hierover gaan neerzetten in m'n 'slechte games' topic,want deze is echt zonde van je centen al is die afgeprijst.
    Echt balen dit,en in tijden niet meer zo teleurgesteld geworden.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op de computer is ie overigens enorm vet... moet je maar eens proberen. Speelt totaal anders! :eek:
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is dit spel ht spelen/10 euro waaard??
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als ik heel eerlijk moet zijn, eigenlijk niet! Heb 'm gereviewed, dus als je meer wilt lezen even hier kijken. :)

    Het is een erg traag spel met ontzettend veel mogelijkheden en is daarom niet fijn te besturen op de Xbox 360. Daarnaast is het ontzettend saai, omdat graphics noch geluid bijdragen aan een spetterende gevechten. Misschien als je een groot fan bent van alles wat Warhammer is en het niet erg vind om een traag, ietwat saai te spel te spelen. Maar anders zou ik het laten! :eek:
     
  20. MannfredvC

    MannfredvC Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Iemand zin om keer wat potjes Battle March te doen voor de fun?

    Het is niet zo erg als men doet lijken hoor, na wat oefenen speelt het vlot en prettig.

    Stuur maar een pm of reageer!

    Gr!
     

Deel Deze Pagina