w00t, had begin vandaag maar 2 nummers gehaald op hard (hit me with your best shot en slow ride). Maar zit nu al in tier 3, gaat wel redelijk goed. Meestal wel nummers 3 ster met 80-90% note hit (me gitaar heeft paar keer gefokt dat gele button het steeds niet doet). Sommige wel maar net gehaald of lukte me maar niet om dikke streak te zetten.
Leer het ritme kennen was een tip van een vriend van me, ook speel je bijna geen groen. dus hou je vingers van oranje naar rood, ik heb nu zelf 23 nummers gehaald op hard (meeste 3ster though maar bijna altijd in 1 poging)
Guitar Hero III: Metallica "Death Magnetic" Full Album Content:Metallica "Death Magnetic" Full Album Price: 1440 Microsoft Points Availability: All Xbox LIVE regions Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] Metallica "Death Magnetic" Full Album featuring 2 exclusive versions of "Suicide & Redemption", including - "That Was Just Your Life", "The End Of The Line", "Broken, Beat & Scarred", "The Day That Never Comes", "All Nightmare Long", "Cyanide", "The Unforgiven III", "The Judas Kiss", "Suicide & Redemption J.H.", "Suicide & Redemption K.H.", and "My Apocalypse". This downloadable content is playable in both Guitar Hero III and Guitar Hero World Tour. For all song credits please visit www.redoctane.com There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.
omfg wat is de nieuwe cd van metallica heerlijk... luister hem al een week en nu ook aan het downloaden voor GH3 vette shit !
Death Magnetic Album ook maar gedownload, en nu heb ik echt een grotere Hardeschijf nodig... 100MB over sake
Eerst ff nieuwe HDD regelen, en dat download ik m ook maar ff. En ook ben ik benieuwd of GH3 al in staat van ontbinding is bij mij.
Zijn de nummers een beetje goed gedaan, qua moeilijkheidsgraad? Kortom, krijg je waar voor je punten?
dlc metallica kan er mij iemand een antwoord geven op mijn zeer belangrijke vraag! dus als je deze dlc koopt, ik weet het is compatible voor gh world tour, kan je dan ook drummen en zingen in gh world tour? of is het dan alleen maar de overzetting van guitar en bas?
thnx! jij bent mijn reddende engel:d je bent het echt zeker eh?:d joepie joepie joepie:dhaha tis daarom ook dat 1.34 gb is
is het de moeite waard voor een niet-metellica fan om het aan te schaffen? ik heb nl. ook nog niet alle bonus songs in gh3 gespeeld..
Ook aardig als iemand zelf is wat zoekt, type metallica in in google, klikt op metallica.com, en wat staat er midden op de pagina GH...