Hoi, ik zit met het volgende. Ik heb een tijd geleden de Legendary map pack van Halo 3 gekocht. Nu zou ik graag willen dat mijn broertje ook de legendary map-pack krijgt. Ik heb 1000 punten in mijn account staan. Is er een mogelijkheid waarop ik dus voor hem de Legebdary map-pack kan kopen van mijn punten, maar dat hij wel speelbaar is op zijn eigen xbox en eigen gamertag. Ik weet dat de Wii wel zo'n optie heeft, kan je iemand een VC titel kado doen. is er op de 360 ook zo'n mogelijkheid ? thanks
Volgens mij kan je je gamertag retrieven op zijn xbox, en dan in de download history gratis downloaden. Denk echter niet dat het de bedoeling is dat je losse thread maakt. Maarjah als we altijd deden wat de bedoeling was, dan was de wereld een veel mooiere plaats
... helaas doet hij het dan niet onder zijn eigen profiel. Of met een bepaald truckje, ma das geloof ik illegaal.. Weet ook niet of het nog werkt, werkte met CoD4 beta wel.
Nee, Hij hoeft niet op jouw account, je moet hem gewoon daar retrieven: download history -> downloaden. En dan staat hij op je harde schijf, dus dan kan hij gewoon weer verder met zijn eigen Gamertag