ik ga wel core spelen maar voor de rest maakt het me niet zoveel uit, anders gaan wij xbwers samen toch? (wel destruction he )
Warrior Priest. Niet een class voor elke maloot die wat op de knopjes wilt rammen. Om te healen gebruik je een andere pool met 250 Rightious Fury. Met andere moves bouw je dat op. Dus je MOET knokken om te kunnen blijven healen. Even wennen (moet ik nog steeds) en het is een leuke uitdaging.
mwja zat meer te denken aan damage buffs dat soort dingen als je me snapt? of is die class er uberhaupt wel.... destruction dan word ik gewoon weer Chaos maruaden en dan word het dus Karag orrud *edit* wanner kun je nou spelen dan
wtf spel sluit zichzelf opeens helemaal af ben net druk bezig met quest...godsamme..en wat mij ook opvalt is dat ik de enige ben met die mutated arm hahahah niemand heeft nog door dat die skill erboven staat
karak orrud - Chaos Marauden Weszz Heb open partij gemaakt. Ben level 4. Tikt wel aan! Had alleen net wel bug dat ik mijn mutated arm niet zag maargoed even uitgelogd
Hey, hoe heb jij deze items gekregen? ik heb mn headstart en bonus item code geregisteerd, en allebei zijn ze geaccepteerd. maar ingame kan ik nergens de items vinden.
level 7 nu en hoe krijg je die in game bonus item dan? Ik heb nog niks maar wel de mail gekregen dat hij geactiveerd is... *edit* Zo dat is eng....