[Centraal] Ghost Recon, Tom Clancy's

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 23 feb 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tom Clancy's Ghost Recon

Releasedatum: Ligt nu in de winkels (6 december 2002), € 59,95.

- Preview @ XboxWorld.nl
    - Review @ XboxWorld.nl

Voor de personen die te lui zijn een van bovenstaande lappen tekst te lezen;

Ghost Recon is een (even diep inademen) team-based tactical first person shooter (en rustig uitademen). In single player speel je max met 2x3 man (2 teams, elk team maximaal 3 man). Missie's varieren van het uitschakelen van bepaalde communicatie middelen of vliegtuigen tot het redden van piloten.

Ghost Recon is in splitscreen mode met twee spelers
    in co-op maar ook de andere MP modi (defend, adverserial etc). Daarnaast is Ghost Recon 1 van de meest interessante Xbox Live games.

Meer info vind je uiteraard in bovenstaande reviews.

Hier zijn een aantal in-game Ghost Recon filmpjes te downloaden.

Een aantal sfeer-beelden;

Daar dit spel ook over Xbox Live te spelen is worden de Centrale topics ook meteen de meeting-point topics, niet dat daar zometeen nog 20 andere topics over worden geopend.

Centrale topics worden gestart door Moderators. Nog suggestie's voor een centraal topic? PM of Mail een moderator/admin!

2. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    cool ik ben de eerste. Maar dit is zo'n ongelovelijk vet spel. Ik kan nie w88 om hem te spelen

3. shootergod

shootergod Guest

ik heb et gekocht en het is echt vet!
    /Ja en nu ook nog serieus graag

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    wat is precies het verschil tussen deze game en Raven shield?

want ik ga 1 van de 2 kopen maar weet nog niet welke

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ghost Recon is meer outdoor, grotere levels, ietwat langzamere gameplay.

Raven Shield is technisch (grafisch etc) gewoon superieur; Ghost Recon gebruikt een opgefrise Rainbow Six #1 engine waar Raven Shield de Unreal engine gebruikt. Raven Shield is vooral indoor, weapon models, veel meer functie's in de missie's etc. VOor info over Raven Shield moet je de Preview op xbw lezen eigenlijk :)

6. p1m

p1m Guest

kun je raven shield ook online?

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan zeker! Dit lijkt me wel een vet spel maar dat je je eigen wapen niet kan zien vind ik wel minder..

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Alles over Raven Shield gerne in het Raven Shield Centrale topic.

9. p1m

p1m Guest

ja sorry..

10. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook..... VET spelletje.
    Is er ook een manier dat wanneer je met team Alpha op stap gaat dat dan team Bravo automatisch meekomt want soms heb ik een kilometer gelopen en dan moet ik eerst dat andere team ophalen.

Zelf vind ik de graphics zeer smooth en Co-oppen lijkt me ook wel tof (nog niet gedaan)

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm helaas dat kan niet. Heb ik ook wel 'last' van. Meestal laat ik de mannetjes van team Bravo gewoon meelopen als ik een stukje heb 'gecleared' als het ware om vervolgens weer een stukje verder te hoppen en het andere team ook weer naar voren te sturen

12. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind hem maar middelmatig. waarom weet ik niet.... hij speelt gewoon niet goed vind ik!

13. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    dat wend wel, ik heb ook wel klachten gehad over de snelheid van de game, ik vind dat er overigens nix mis mee is.
    maarja, sommige mensen hebben een andere kijk op een bepaalde game dan ik :D

14. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waypoints... en map gebruiken om status van recon naar assault te zetten

15. shootergod

shootergod Guest

ik neem een team en dat ga ik een stukje clearen en dat laat ik het nadre team me dekken

maar een vraagje: als ik bij een missie mijn objectives heb gecleared dan moet je tog ook naar de extraction zone?
    bij mij niet, bij mij heb ik de missie voltooid als ik de objectives heb gedaan en dan hoef ik niet eens terug naar de extraction zone:confused:
    hoort dit zo?

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als je alle vijanden hebt gedood en je hebt voldaan aan de andere objective's dan ben je ook klaar ja.

17. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    soms is het zo dat je met je laatste objective ook alle tegenstanders uit de weg hebt geruimd; als dit het geval is, heb je de missie automatisch gewonnen (aangezien er niemand meer over is om je tegen te houden :) )

18. shootergod

shootergod Guest

oke, want ik heb nog nooit gehad dat iok naar de EZ moest

19. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan ben je dus een shootergod ;)

/Mod Graag inhoudelijk reageren.

20. shootergod

shootergod Guest

oh oke, thnx :D

/Mod Rode lettertjes niet duidelijk genoeg?

Deel Deze Pagina