speel je nog steeds? En klopt ik heb de items ook! We worden dik van achtere aangevallen...chapter III dat stuk is gewoon helemaal van Order lol en het zijn er maar een paar lui maar niemand doet er wat op uit...en ik ben al zeker stuk of 10 keer er dood gegaan en dat terwijl ik daar een quest moest!
het is gewoon triest aan de destro side totaal van de hele destro kant 8 kills in een hele scenario, alle vlaggen zijn van de order kant
"hm, ja code ja zou je idd wel moeten ontvangen, tjah ik weet hier verder niet zoveel van af ik ga dit door sturen naar de afdeling die hier over gaat" Resultaat zij nemen contact op via mail. kan 3 werkdage duren XD. Useless
Geen scenario, spel Mijn guild zit in een alliantie met Eva Vix etc. en zijn dus met z'n allen op 1 server gestart... dus massive queues Ben nu wel met veel plezier Khaine's Embrace aan het spelen, dat wel
Weten jullie al of je een gratis maand krijgt als je deze game koopt? En kan je die dan gelijk activeren of moet je net zoals wow eerst een maand kopen voordat je je gratis maand krijgt?
Weet niet of dit voor WAR ook geldt. Maar meestal zit er een maand gratis bij, maar als je je account aanmaakt moet je wel betalings gegevens in te vullen. Maar dat hoef je nog niet te betalen dat hoeft pas na de gratis maand.
45 minuten wachten om er in tekomen..ja doh..leuk hoor..ben maar met rune healer begonnen dwarf...vind dat ook wel erg gaaf!
bol.Maargoed kon hem nog omzetten naar collecters wegens de onduidelijkheden. dus nu is het even afwachten op de code. Volgens klanteservice moet ik die nu alsnog ontvangen ..... Lets freakin hopeso F5 smashing op m`n mailbox