*****Is NBA 2k3 uit????******** Is NBA2K3 uit want eerst stond in een xbox email dat hij vrijdag uit zou zijn maar bij bartsmit hadden ze hem nog niet kan iemand me helpen?*****Is NBA 2k3 uit????********
De launch van Sega's topper is wisselvallig. Bij de eerste aankondiging van de game zou ie op 14 Maart verschijnen, zodat je meteen online kunt spelen. Daarna werd er gespeculeerd over een launch op 21 Februari. En nu staat ie al een tijdje op 21 Maart. Maar de game kan eerder komen, XBM heeft em al..
Is de spel uit op xbox magazine?? En is de review over de spel positief?? (en wat voor een cijfer heeft de spel?)
ik wil dit spel echt graag hebben ik had gehoopt dat ie daarom ook op 21 februari zou komen en een vriend zei dat hij hem ook had zien liggen bij een gamewinkel in haarlem gisteren maar hij heeft hem nie voor me mee genomen hij gaat 7 maart weer dus ik vraag wel of hij hem dan voor me mee neemt(als het hem is)
weet nei welke het is maar hij gaat 7 maart weer dus dan neemt ie hem mee en dan ga ik jullei allemaal inmaken op Live! (hoop ik)
Mwoah kan ik wel 2 weekjes op wachten hoor. Op 12, 13 of 14 maart speel ik al MotoGP, US (Edit : UC) en Ghost Recon (heb speciaal een week vrijgenomen!!) dus NBA2K3 kan wel ff wachten, geen ramp!
Kan ook niet w8en tot ik die game heb!, xie jullie wel op live! it's time to play some serious ball!!!
je kan 4 tegen 4 spelen alsje verbindign snel genoeg is en dan dat 1 poppetje in elk team bestuurd word door de cp maar kkomt ie nou de 21ste of de 28 uit want ik had sega europe gemaild maar die kon er geen antwoord op geven( word dan een beetje bang, das zlefde als zeggen" neuh hij kotm niet uit")