Hallo jongens en meisjes,
ik heb een computer. En mijn computer is nogal sloom tegenwoordig.
Ver-schrik-ke-lijk sloom. Ik ben het onderhand nu wel beu.
Wat is er allemaal aan de hand? Nou, hij doet er 5minuten over om Firefox op te starten zodra de computer is opgestart. Hetzelfde geldt met MSN, maar als je die tegelijk opstart, mag je er wel weer 5minuten bij optellen. Voorderest doet ie er ook nogal lang over om WMP op te starten.
Ook heb ik nogal vaak dat ik Hyves aanheb, MSN aanheb (3 gesprekken), en een Youtube filmpje aan het kijken ben tegelijkertijd, dat ie hem dan spaced.
Alles wordt wit, en voordat ie weer reageert ben je weer een kwartiertje verder.
Ook al zit ik een tijdje te surfen op Firefox/Internet Esxplorer, geeft ie gewoon boem-pats een foutmelding dat ie moet worden afgesloten.
Of nog leuker: heb ik 3 browsers aan, en WMP, dan spaced ie em ook. Dan loopt ie even vast, en opeens poef-pats, alles weg. Moet je weer opnieuw alles openen.
Ik wordt er wel een beetje moe van.
Ik wil gewoon dat me computer weer snel is. Maar hoe pak ik dit aan? Hij is zo sloom nu, dat is gewoon niet gezond meer.
Hij zal wss volstaan met Spyware en virussen (heeft ie al 2x mee volgezeten, had ik gewoon systeemherstel gedaan en t was weg, wss niet een al te best idee). Ik heb al eens een HitmanPro scan gedaan en dat heeft geen fuck geholpen en dat ding installeert ook nog es tig andere antiSpyware benden waardoor me computer nog voller met die rommel staat.
Maargoed, ik ben bereid om me hele computer weer clean te hebben, maar hoe doe je dat?
Ik heb een HP Pavlilion 743.nl, met Windows XP Service Pack 2.
Processor: Intel Pentium 4 CPU 2.4 GHz.
Geheugen: 768MB RAM
Topdingetje toch? Noujah, hij moet wel wat sneller gaan dan dit lijkt me.
Ik hoor het graag als iemand iets weet.
Klik om te vergroten...