Guitar Hero IV: World Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door KeaveXL, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel... kijk maar in de compatibilitylist ofzo...
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zulke lijsten veranderen vaak en daarom vraag ik het liever nog even voor de zekerheid...ofzo...

    Maar goed. Wel mooi om te horen dat hij gewoon gebruikt kan worden. Wel jammer dat de B knop kapot is maar dat kan ik wel verhelpen denk ik.

    De tracklist is echt tof, ondanks dat er een paar artiesten missen maar verder weer een reden om te kopen. Wel wat later na de release aangezien het niet de enige topper is dit jaar.
     
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was sarcasme. Maar je staat in je recht om die mode niet te spelen. Het is alleen allesbehalve jammer dat het erin zit. Goed voor de afwisseling en de bass is toch een belangrijk instrument. Je hebt eigenlijk geen complete rock band zonder bass, dus die career hoort er gewoon in. En over de verspilde moeite hoef je je geen zorgen te maken. Het is niet zo dat andere onderdelen hierdoor minder zijn.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wow, een midi-controller in guitar hero! Hoe stoer is dat? Dat had ik dus nooit verwacht.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hmm... Is dat iets wat je los moet kopen ofzo? :+
    Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen
     
  6. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie vraag...
    hoe stoer is het?

    als ik het ff snel goed lees is het een eenvoudigere manier om zelf digitaal muziek samen te stellen met elektronische instrumenten, door het invoeren van cijfers die aangeven wanneer een pauze komt of wanneer welk instrument welk geluid moet maken.
    waardoor de tracklist veel uitgebreider kan worden in GH:WT, zeker als je deze online kan delen.

    nouja als dat het echt is, dan is het dus geen speelbaar instrument ofzo gewoon een alternatieve manier om zelf muziek te creëren of...

    Kan wel lachen zijn, ik geef het op schaal van 1:10 een 7.
    zo stoer is het vanuit mijn perspectief.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2008
  7. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heel 'stoer' vind ik het niet, vind eigenlijk dat zo'n optie er gewoon in hoort, nu voelt het alsof ik betaal voor een extra instrument maar eigenlijk een soort van programma krijg wat voelt als iets wat er al in hoorde....
     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Klopt, zo denk ik er ook een beetje over...:mad:
    Ik had gehoopt op een keyboard of bassgitaar ofzo...

    Edit: Wat is Crazy Train van Ozzy Osbourne een nice nummer!!!:D
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  10. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    maar misschien betekent dit wel dat je alle liedjes die je wilt naar guitar hero kan overzetten en ook kan spelen.. (als je ze naar midi converteert..)
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal moeilijk converteren worden als je alles zelf moet doen.. dat is te hardcore voor de meeste want even met MIDI prutsen en een cover doen van een nummer is vele uren werk en niet eventjes programma starten, MIDI notes implementeren en exporteren, en hoppa.. klaar is kees.
    Daar gaat veel tijd inzitten, je moet toch enige kennis van muziek en MIDI hebben en de juiste programma's hebben...

    Ik vindt het in ieder geval een beetje raar... het is net wat te hardcore voor de meeste die gewoon willen spelen, het brengt veel meer, dat wel.. maar ik denk niet dat de mensen er veel mee kunnen.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik plaats het maar even hier:
    Goed nieuws? Slecht nieuws?
     
  13. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    midi is toch ongelovelijke ruk kwaliteit? Dan kan je alleen de themesongs van de oude atari spelen...
     
  14. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Jimi Hendrix is voor velen rockstars een legende en een grote inspiratie.
    Ook heeft hij een grote invloed gehad op rock muziek en wat het nu is...

    dus ik zeg Guitar Hero JH is altijd goed! :thumbs:
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    "Do we trust news coming from the mouth of a man who's spent half his life in an alcoholic haze?"

    Lekkere gare opmerking weer.

    JH is een legende. Één van de beste gitaristen ooit. Voor mij nog steeds de grootste ooit. Heeft ontzettend veel betekend voor de muziek. Alleen weet ik niet of het bij Guitar Hero een goed idee is. Aangezien veel van zijn nummers verdomde lastig zullen zijn om te spelen dan 8)
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, veel mensen denken dat MIDI enorm ruk is omdat ze het nog kennen van zelda games en meerdere nintendo NES/SNES en Megadrive games.

    In het kort, MIDI bevat geen kwaliteit.. het is niet hoorbaar als je alleen MIDI hebt.
    MIDI moet worden aangestuurd door plugins en/of virtuele instrumenten (VSTi's) om geluid te maken, anders hoor je niks.
    Vroegah hadden ze goedkoop klinkende plugins en VSTí's op spelletjes, dat klinkt nu goedkoop maar tegenwoordig kan je al veel betere kwaliteit krijgen via MIDI tracks (zie mijn sig, drums, bas en synths zijn allemaal MIDI gestuurd).
     
  17. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik lees net wel ziekelijke dingen.
    Activision is van plan in het jaar 2010 3x zoveel releases van guitar hero op de markt te brengen dan in 2008.
    Dat is best overdreven.
    Het is wel leuk als ze van elke band op dezelfde dag de albums op Guitar Hero willen releasen, maar niet als dit elke keer op een €60,- game disc is met extra tracks of iets dergelijks.
    Dit zou betekenen dat er dus maandelijks een nieuwe Guitar Hero op de markt komt + nog eens extra DLC. Kan ik niet bijhouden met mijn portomonnee, maar het geeft je wel een hoop meer keuze.

    En toch is het hardstikke onnodig. Ze mogen echt wel meer DLC proppen op 1 spel.
     
  18. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ozzy Osbourne en Randy Rhoads*, want Randy Rhoads is het genie achter dat nummer en word vaak vergeten _O_

    Het is tenslote wel Guitar Hero en geen singstar, dus vergeet Randy Rhoads voortaan niet meer :D
     
  19. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Slecht nieuws vind ik. Ik vind dat ze gewoon moeten kappen
    met het kiezen van 1 band of persoon. Het is gewoon niet leuk.
     
  20. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik persoonlijk vind deze franchise wel leuk...eenmaal de game te hebben uitgespeeld dan weet ik zeker dat ik minstens 70 % vd nummers nooit meer zal spelen ..of weinig iid geval.
    Dan zal ik alleen maar mn favo nummers spelen (doe ik nu eigenlijk al terwijl ik hard en expert nog moet doen) zoals slayer,slipknot en metallica (en met laatst genoemde zit ik dus met smart op te wachten aangezien dat mijn favo band is)
    Je hoeft ook niet al die games te kopen...als je de band ruk vind dan laat je de game gewoon links liggen...toch? that simple ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina