[Centraal] Morrowind help-topic!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 15 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    geloof alles rond de 60.

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Re: Re: Eindelijk klaar met Morrowind !

SPOILER ALERT!!!!!!!!!!

Bedankt :)

Ik wilde wel vampier worden, maar dat gaat alleen als je door ze word aangeraakt/aangevallen en aangezien mijn Agility zo hoog was kon ik gewoon 5 minuten stilstaan en niet geraakt worden. De lol bij het vechten was er dus wel een beetje bij af. :'-(

Je was trouwens de Thieves Guild vergeten, maar ook hier kon ik geen lid worden aangezien ik daar de leiders al van had vermoord om Fighters Guild Master te worden.

Het schijnt dat je zelfs lid kon worden van de Dark Brotherhood, maar dit weet ik niet zeker.

3. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Dit poste ik op 4 januari, en, ik heb hem nu eindelijk gevonden! 8)

Ik heb op Inet een lijstje gevonden van alle traders, toen ff in mijn journal gekeken waar ik allemaal geweest was, werd er weinig wijzer van. Heb toen een reisje uitgestippelt..

Ging van Seyda Neen naar Pelagiod naar Balmora naar Caldera naar Ald'Rhun, waar ik moeite had om de tweede trader te vinden in die stad, wou het bijna opgegeven toen het me binnenschoot dat deze under Skar kon zijn. Even gekeken en ja hoor! :D

4. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Ken iemand me ff helpen,

ik ben met de mages guild in balmorra bezig en doe nu de eerst missie voor die Ranis(je weet wel die eerste gast die je tegen komt als je de guild in komt)ik moet nu naar Sulipand ofzo, die ken ik wel vinden, maar waar is die Punanie ofzo :confused: ik ken hem egt niet vinden, ben al best lang aan het zoeken dus

5. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag dat je die niet kan vinden want de ingang van suidinges zit op de zelfde weg als punabi iets verderop.

6. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ow ok k zal nog wel ff verder zoeken(Zucht)

7. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    maar vat je zegt is : dat die Sulipund verder weg ligt van balmora dan die Punani?

en liggen die 2 ook ver van elkaar vandaan, of vlakbij elkaar

Laatst bewerkt: 24 feb 2003
  8. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Ze liggen echt een steenworp van elkaar af..

9. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    ja he? ik dacht eerst ook dat ze heel erg ver weg van elkaar lagen

10. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb m al gevonde(zucht) eindelijk :D

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de Bittercup uit Ald Reyonivia gepakt alleen ik weet niet of ik er uit moet drinken of niet. Want wat gaat er dan gebeuren als iemand me het uit kan leggen bedankt :)

12. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Zou t niet weten, maar heb wel n tip: Save en probeer. Gaat t fout, gewoon trug naar je save.

13. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een klein stukkie terug of een stukkie verder dan sulipand. Eentje is een soort grot en de andere is een tempel achtig gebouw weet ff niet meer welke wat is. Het tempel achtige gebouw ligt wel verder als de grot. K hoop dat je hier wat aan hebt

Sorry, als ik verder had gelezen had ik al gezien dat ie hem had gevonden. Ignore

Laatst bewerkt: 24 feb 2003
  14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    maar nu heb ik weer n vraag pffffffffffff(die mages guild is bes wel moeilijk) ik ken die Telvanni Spy nergens vinden, er is r iemand die segt dat ik in vivec bij de mages guild moet kijken, maar daar ken ik egt helemaal nix vinden, en in Aldruhn en Sadithmora word ik ook nix wijzer, ken iemand zeggen in wellke plaats ik moet zoeken voor mijn info over die spy(dus niet de pleke zelf waar hij is)

alvast bedankt

15. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hey, weet iemand of de councelors(jeweetwel, die belangrijke mages die je vind in de towers van tel aruhn, tel branora)
    belangrijk zijn voor de main quest?:{
    heb er gisteren 1tje gekillt voor de fun}:] maar heb dan 3 uren na elkaar gespeeld en per ongeluk gesaved:mad:

16. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    je moet naar de mages guild in Vivec gaan.(neem gewoon de teleport)
    dan moet je Tribonius opzoeken en erover praten(de rest zie je wel):)

17. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jazekers! Je hebt ze zekers nog nodig voor de main quest. Ik weet hoever je bent maar je hebt ze nog nodig voor een van de trials die je moet voltooien.
    Heb je dan geen bericht gehad tijdens het spelen dat je een belangrijk caracter hebt gemold???

18. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    Is die ene gast, van telvanni, in Tel vos ook zo'n councelor?
    want ik heb die gast al vermoord om zn deadric shortsword, en bij mij kwam er geen berichtje voor van, ''this char is essential for the profetie, reload or live in this doomed world, that you have created for yourself'' ofzo, (die zit ook in een toren)

19. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    nope, ik had helemaal geen zon bericht gekregen:confused:
    wel nadat ik heel tel Branora had vermoord (just for fun)

20. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Raar, dan weet ik het ook niet. Ik had ze nodig om de 4e of 5e trial te voltooien van de 7trials. Misschien dat het dan ook op een andere manier te doen is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina