Ja, dat begrijp ik wel, maar het punt is dat ik wel Guitar Hero wil spelen, maar niet van 1 band. En dan vind ik het zonde dat Redoctano hun tijd besteed met het maken van een 1 bandsgame terwijl ik liever had gehad dat ze bezig waren met een guitar hero met verschillende nummers...
er komt ook een guitar hero: metallica (voor degenen die het nog niet wisten) bron: http://www.nu.nl/news/1595283/210/Guitar_Hero:_Metallica_aangekondigd.html
Ja natuurlijk levert een los Guitar Hero deel veel geld op. Misschien inderdaad wel meer maar, een ontwikkelaar/uitgever ziet natuurlijk zoveel mogelijk geld binnenkomen. Zolang wij, liefhebbers van de spellen het blijven kopen zien ze heus geen reden om te stoppen met het maken van 'sub-Guitar Hero's. Ik persoonlijk vind het prima. Wacht enorm op de Metallica versie
Is er iets bekend over het apart kopen van de instrumenten? Het spel kan je namelijk goedkoop via gamehubs kopen, maar daar zitten geen instrumenten bij. En nee, ik heb geen gitaren van vorige delen mocht je dat willen voorstellen om te gebruiken
Weet iemand hier meer over de DLC, komt hierbij net zoals Rockband elke week dlc voor? Dat is nl toch wel een groot pluspunt van RB.
dit wil ik ook graag weten\o/ denk dat ik guitar hero 4 togh maar weer ga kopen. werd helemaal gek op expert bij knights of cydonia en verkocht guitar hero 3 . hoop dat er wat minder ''verplichte'' liedjes in zitten nu om verder te komen.
op de site http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=206337 staat dat guitar hero 4 met gitaar, drumstel en microfoon 210 euries gaat kosten weet iemand of het echt zo duur gaat worden. er staat ook dat het spel er 24 november pas komt en op guitarhero.com staat 7 of 9 november weet iemand wanneer
Hahah wel kut, ik zit nu een beetje te twijfelen of ik dit, of een echt drumstel ga kopen... Maarja aangezien ik geen ruimte heb voor een echte, en omdat een echte te veel lawaai maakt, ga ik gewoon deze game halen...!
Hopelijk komen ze es met een echte release date. Nu is het 24,27,29 Oktober of 7,9,27 November. Ik heb er zo'n zin in Lekker elke vrijdag met vrienden spelen
Volgens de officiele site moet je de drumkit ook zonder de poten op een tafel/bureau voor je kunnen zetten. Dit is echt handig voor mij, omdat ik al niet heel veel ruimte heb... En al helemaal niet omdat er nú er al een Rock Band drumkit en 3 gitaren liggen Can't wait! /Edit: Wat ik me nog afvraag is of dat je misschien een mode hebt waarin je vrij wat kan drummen. Ik gebruik "Drum-machine" op de pc met mijn Rock Band drumkit om soms wat zelf te spelen, en dat werkt echt super goed Hopelijk heeft GH ook zoiets!