1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Time Trial al geprobeert? Die is een stuk lastiger dan deel 1. En 60 stages in 1 keer uitspelen vond ik ook niet echt tof. Uiteindelijk net gehaald en dat is eigenlijk de enige lastige achievement.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Omdat ik die Arcade games toch niet meer dan 5 minuten speel. Feeding Frenzy is een paar minuten leuk en dan heb ik er genoeg van. Ik koop dan ook nooit Arcade Games, met het geld dat ik gebruik voor zo'n 2100 punten kan ik net zo goed 2 oude titels kopen in de Bazaar, meer plezier mee en duurt langer.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Sommige titels zijn het echt wel waard. Neem een Bomberman, een Castlevania SOTN of een Puzzle Quest bijvoorbeeld.
     
  4. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Golf:Tee It Up en Domino Master gekocht.Grappige spellen
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet niet denken dat arcade games alleen maar simpele spelletjes zijn.

    Spellen zoals Ikaruga, Braid, Bionic Commando, Castle Crashers, N+ zijn volwaardige games waarmee je je tientallen uren kunt vermaken.
    Ik heb er een tijd lang niet naar omgekeken maar dankzij Ikaruga (mijn 1e XBLA game) ben ik er gelukkig wel ingeraakt.
    Heb de laatste 2 maanden geen 360 game meer gespeeld.
    Laatste 7 gespeelde games zijn XBLA games.
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Video review van Megaman 9.
    ze zijn erg positief\o/\o/
    kan niet w88 tot woensdag..

    hij word 800 punten:9

     
  7. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Time trial ook gehaald vandaag. Heb jij die 60 stages voor time trial in een keer gedaan? Dat hoeft niet, af en toe stopte ik even, wat 60 levels in een keer is inderdaad niks aan. Stond nadat ik timetrial had gehaald, 3e op de leaderboards. Daarmee heb ik nu ook alle achievements gehaald, die waren niet moeilijk.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2008
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan vind ik Megaman maar duur. Die oude titels van Sega zijn maar 400 punten
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    dit is een hele nieuwe megaman hoor.:)::9
    en geen oude.

    fans van megaman (zoalsik) hebben hier vele jaren op moeten wachten..
    en 800 punten is een mooie prijs want ik had het duurder verwacht..
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het ziet er anders uit als een Megaman van 15 jaar terug. Net als Castlevania, die mag van mij 800 punten zijn, want de speelduur is erg lang. Een Megaman zal denk niet veel langer duren dan een Ecco, Sonic of Streets of Rage. Titels die voor 400 verkocht worden. 800 is gewoon prijzig voor Megaman. Er zijn maar een paar spellen duurder geweest dan 800, zoals Castle Crashers, Braid en Puzzle Quest. Maar dat kun je al bijna volwaardige titels noemen. In ieder geval moet ik er even over nadenken of ik Megaman zal halen. Dan had ik liever een oude Megaman, want die kan ik me toch niet meer herinneren. Die had voor mij even nieuw aangevoeld als deze.
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Als ik het filmpje zie, zou ik denken dat het een port is van een NES versie. Maar ik heb niets met Megaman, dus deze komt er ook niet. :)
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hoeft dat niet? Das wel stom dan. Ik had ze idd in 1 keer gedaan met 900.000 punten ofzo.
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    dat is ook het vette eraan vind ik;)

    maar de game is helaas ff uitgesteld:'-(

    Mega Man 9
    [Release date: Fall 2008]
    The first main series game in 11 years, and it’s...an NES game. Yeah. At the moment, we have three different release dates for this. Wii: September 22; PSN: September 25; XBLA: October 1
     
  14. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ken ik nog van op de PS one.
    Wat een k*tspel was dat zeg |:-
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Je bent niet helemaal lekker :eek: Maar een mening mag je hebben natuurlijk, alleen wordt dit de vetste arcade titel van dit jaar. Ign mocht em al previewen en noemde het al 1 van de weinige arcade spellen die het kopen waard is!! Vet spel, ga em helemaal grijs spelen weer :cool:

    Edit: lama, zie het al je komt uit Belgie.. :+ jk
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  16. eldeegee

    eldeegee Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ook erg uit naar die Megaman 9. Het leuke is dat hij erg op deel 2 gaat lijken. Je kan niet rare slide's maken zoals in deel 3.
    De muziek is ook gewoon geweldig :D. Ik weet zeker dat er weer veel oude herinneringen boven komen :) ik vond het iig het beste spel van de NES (deeltje 2 dan).:).

    overigens ben ik nu met Braid bezig, ook een erg leuke XBLA game. En reken maar niet dat dat een "simpel spelletje" is!
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  17. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    weer er iemand wnr vigilante 8 dan naar de arcade komt? ik heb hem helemaal kapot gespeeld op de psx :D
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Is nog niet bekend. Maar ik hoop snel. Ik heb deel 1 op de psx en deel 2 op de Dreamcast erg veel gespeeld. Heb er echt zin in!
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Ik had gehoopt deze maand, maar hij was niet door de keuring gekomen, zaten nog wat bugs in, dus denk niet dat we em binnen een maand gaan zien. Duurt altijd paar weken nadat hij door de keuring is gekomen bij microsoft.
     
  20. Jigsaw X

    Jigsaw X Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    de duke komt voor 800 punten
     

Deel Deze Pagina