1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik wil mijn iphone 1.1.4 update naar de allerlaatste firmware.

    Ik heb Winpwn 2.5 BETA op me pc.. Kan iemand zeggen wat ik nog meer nodig heb?
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    is de batterij duur echt zo slecht als ze zeggen?
    Dat je hem na een halve dag al aan de oplader moet hangen? of is dit echt heel veel verbeterd na een update?
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja, vooral ook omdat je er veel mee prutst, even internetten etc, vooral over 3g is ie dan heel snel leeg. Moet em elke dag wel opladen. Update heeft niet echt veel verbeterd naar mijn mening.
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ohja en ik sync me iPhone altijd met me windows pc omdat daar al me muziek op staat. Maar ik gebruik een MacBook voor school is er een mogelijkheid om de muziek die op me iPhone staat te kunnen afspelen op me MacBook?
     
  5. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe sinds het begin met gemak 3 dagen met een batterij en dan zou ik mischien nog wel even doorkunnen

    ik internet soms even om iets op te zoeken en luister zo'n 2,5 uur per dag muziek sms en bel met regelmaat... dus ik heb geloof ik geluk gehad emt mn batterij als ik al de verhalen lees

    oh en ik heb geen netservices ofzoiets en g3 staat altijd aan
     
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Hoe zit het met die zakelijke abonnementen, want ik ben van plan met een vriend van me een VOF op te starten, en als ik dan zon zakelijk abo kan nemen, zou dat wel relax zijn.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Kan ik mijn hotmail ook rechtstreeks via de iPhone binnen halen of moet ik altijd eerst naar de site gaan?
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt het niet direct importeren in Mail. Wanneer je een Gmail account aanmaakt/hebt, kun je je Hotmail daarop binnen laten komen. IMAP aanzetten in de Gmail settings en dan op je iPhone in Mail je Gmail account activeren. Zo kun je makkelijk en netjes je Hotmail account beheren.

    Andere mogelijkheid is inderdaad gewoon naar Hotmail.com surfen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    of gebruik IzYmail om Hotmail op je iPhone te krijgen

    http://v3.izymail.com/

    of upgrade naar hotmail Plus, die heeft wel pop en imap etc
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar dat is niet gratis. De Gmail functie wel! :)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    IzYmail ook niet? kon het uit hun site niet echt opmaken,.. ik zag wel ergens "free registration" staan maar dan zul je net voor de functionaliteit die je wilt hebben wel weer moeten betalen.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik geloof dat het maar een beperkte service was en als je volledig wilde, dat je dan moest betalen.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu ook maar besteld, 300 euro betalen met een abonnement van 22 euro p/m. Ach ja, scheelt toch weer wat 8)

    Was trouwens nog veel moeite, moest mijn IDkaart, Pinpas, dat contract en een rekeningafschrift scannen en dat terwijl ik mijn printer nog moest gaan aansluiten. En over anderhalfuur loopt die actie af dus het was weer lekker net aan. :+
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    waar voor 22E p/maand??
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    2call.nl of zon sites. zeker met een vodafone abonnement?
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mja, je hebt dan geen Visual Voicemail. Heb je wel onbeperkt internet met 3G? Anders heb je er nog niets aan.
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Vodafone heeft onbeperkt inet ja, ongeveer net zo snel als t-mobile.
    Gebruik je dat visual voicemail wel. als iemand als onbekende belt, heb je er nog niks aan.
     
  20. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je meer dan 10 keer het gemiddelde van de gebruikers van Vodafone internet gebruikt moet je na 3 keer een duurder abonnement nemen. Staat in de voorwaarden. Bij T-Mobile is écht onbeperkt.

    Maar Vodafone heeft wel sneller internet

    Edit: van de site: * Zorgeloos = vrijwel onbeperkt surfen binnen Nederland op het internet via je mobiel: surfen, chatten en e-mailen. Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina