Race & Fighter aanraders

Discussie in 'Algemeen' gestart door VeryPSB, 23 feb 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Need for Speed Hot Pursuit 2 is best cool en niet moeilijk.

2. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    voor een racespel met je PGR hebben(tis niet zo moeilijk zoals iedereen zegt hoor :eek: )
    en voor een goeie fighter met je Dead or Alive 3 hebben :) vind ik nog steeds de beste iig :D

3. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Rallisport challenge is zeker wel leuk... Mooie graphics en relaxte gameplay...
    Gotham racing... zeer zeker geen slecht spel, maar op een gegeven moment ga je je eraan irriteren omdat het zo ontzettend moeilijk oftewel bijna onmogelijk wordt om nog een beter auto te krijgen... (NOSLIW)
    Racing Evoluzione roeleert op dit moment gewoon... speelt errug lekker en heeft een betere houdbaarheidsdatum dan Gotham Racing!
    Verder zou ik je voor in de toekomst Burnout 2 en DTM racer willen aanraden dat worden rete strakke race games!

4. ikah

ikah Guest

Ik ga binnekort rallysport challenge kopen die lijkt me echt masterlijk.
    Wat betreft de fightgames zou ik voor DOA3 gaan

5. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    fight: DOA 3, omdat het zo mooi is en om de filmpjes
    racing: PGR, zeer goeie game, eigen muziek, superrrrrrr auto's en je hebt een paar weken nodig om het uit te spelen
    racing: RSC, mooie game, jammergenoeg maar een keer gespeeld, maar als ie platinum wordt moet je hem zeker kopen.

Laatst bewerkt: 25 feb 2003
  6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    De beste racespellen vind ik Sega GT2002 en Collin Mac Rae Rally 3, die zou ik dus kopen als ik jou was...
    En vechten tja...Wachten op Virtua fighter?

7. Lucky

Lucky Striker

Leuk Bevonden:
    0
    laatst ook PGR gekocht voor €30,- bij BS

supergame, al helemaal voor die prijs ;)

8. Horny Devil

Horny Devil Jackass Extrodinare

Leuk Bevonden:
    0
    pgr is maar 24 euro @ gcshop inc. verzenkosten dus wel de moeite waard als je nog geen racer hebt :)

9. iaindevos

iaindevos Soldier of Fortune

Leuk Bevonden:
    0
    Racen: wacht gewoon ff op Midtown Madness, kun je lekker online racen.
    Fighter: DOA3, speelt lekker snel, mooie graphics en de stoten en slagen zien er verdomd pijnlijk uit.
    Verder zou ik gaan voor MK:DA en Tao Feng:FotL

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Need for Speed 2 raad ik je af...ga voor PGR of RSC...PGR is verder in de game best moeilijk maar voordat je daar bent heb je al veeeele uren speelplezier achter de rug. Voor Racing Evo zou ik alleen kiezen als je perse het mooiste racespel wilt hebben om aan je vrienden te showen...verder is ie matig
    Of doe gewoon net als ik en koop ze alle3

11. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie racegame simulatie:
    - Sega GT 2002

Goeie racegame simulatie/arcade:
    - Racing Evoluzione
    - Project Gotham Racing

Goeie racegame arcade:
    - Need 4 Speed Hot Pursuit 2

Goeie fighters:
    1. Dead Or Alive 3
    2. Mortal Kombat: Deadly Alliance

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Sega GT is best goed maar veels te snel uitgespeeld en je hebt te weinig tune mogelijkheden
    NFSHP 2 zou ik eerst maar een keer huren

13. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sega GT heb je inderdaad snel uitgespeeld maar is wel de beste sim. kwa rijstijl. Op het tuning gebied is het nogal zwak.

Need 4 Speed heb je ook snel uitgespeeld maar is wel de beste arcade om even tegen je maten te spelen.

Racing Evoluzione is ook maar een kort spel.

De enigste met een lange levensduur is Project Gotham Racing

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    RSC heeft ook een lange levensduur en is een goeie kruising tussen arcade en sim

15. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    niet onmogelijk......uitdagend, dat is het woord.
    Het laatste bonuslevel heb ik alles goud. Het wordt niet steeds moeilijker, maar bepaalde onderdelen (zoals style) zijn gewoon moeilijk

16. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    hey,
    wat neem je nou?

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    een gamecube ;)

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dames laten we het houden op beragumenteerde meningen, als het naar een opsom-topic overloopt gaat er een slotje op.

19. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    PGR is idd na een tijdje best moeilijk, maar voordat je daar bent kan je er al lang plezier van hebben, Racing evo is erg arcade en mooi, maar ook lang, Rallisport is erg mooi, maar minder realistisch als CMR3, bovendien is Rallisport Rally en daar moet je van houden, Need 4 speed is erg makkelijk, maar er zijn heel veel races, NFS is ook niet echt mooi, Sega GT 2002 is de enige simulatieracer op de xbox (mss kan Mercedes benz world daar verandering in brengen) maar die is redelijk kort.

Als je erg van multiplayer houd moet je Need4 speed of Rallisport kopen, Cmr3 is slecht in multiplayer, PGR is redelijk evenals Sega GT en Racing evo is ook matig in multiplayer.

Nog heel ff off topic: wouter, ik heb nu die lotus die heeft achteraandrijving, maar ik kan het nouwelijks besturen, in jouw artikel staat dat je het in 5 min kan, maar ik ben al meer dan 2 uur (in totaal) bezig om het goed te kunnen, heb je nog een paar tips???

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De exige gebruikte ikalleen voor de arcade challenges. Dan rijd je je rondje in 1 constante spin :+ Voor de races zelf vond ik hem ook maar brak; Veel te veel kracht in die kleine wieltjes :)

Deel Deze Pagina