voor een racespel met je PGR hebben(tis niet zo moeilijk zoals iedereen zegt hoor ) en voor een goeie fighter met je Dead or Alive 3 hebben vind ik nog steeds de beste iig
Rallisport challenge is zeker wel leuk... Mooie graphics en relaxte gameplay... Gotham racing... zeer zeker geen slecht spel, maar op een gegeven moment ga je je eraan irriteren omdat het zo ontzettend moeilijk oftewel bijna onmogelijk wordt om nog een beter auto te krijgen... (NOSLIW) Racing Evoluzione roeleert op dit moment gewoon... speelt errug lekker en heeft een betere houdbaarheidsdatum dan Gotham Racing! Verder zou ik je voor in de toekomst Burnout 2 en DTM racer willen aanraden dat worden rete strakke race games!
Ik ga binnekort rallysport challenge kopen die lijkt me echt masterlijk. Wat betreft de fightgames zou ik voor DOA3 gaan
fight: DOA 3, omdat het zo mooi is en om de filmpjes racing: PGR, zeer goeie game, eigen muziek, superrrrrrr auto's en je hebt een paar weken nodig om het uit te spelen racing: RSC, mooie game, jammergenoeg maar een keer gespeeld, maar als ie platinum wordt moet je hem zeker kopen.
De beste racespellen vind ik Sega GT2002 en Collin Mac Rae Rally 3, die zou ik dus kopen als ik jou was... En vechten tja...Wachten op Virtua fighter?
Racen: wacht gewoon ff op Midtown Madness, kun je lekker online racen. Fighter: DOA3, speelt lekker snel, mooie graphics en de stoten en slagen zien er verdomd pijnlijk uit. Verder zou ik gaan voor MKA en Tao Feng:FotL
Need for Speed 2 raad ik je af...ga voor PGR of RSC...PGR is verder in de game best moeilijk maar voordat je daar bent heb je al veeeele uren speelplezier achter de rug. Voor Racing Evo zou ik alleen kiezen als je perse het mooiste racespel wilt hebben om aan je vrienden te showen...verder is ie matig Of doe gewoon net als ik en koop ze alle3
Goeie racegame simulatie: - Sega GT 2002 Goeie racegame simulatie/arcade: - Racing Evoluzione - Project Gotham Racing Goeie racegame arcade: - Need 4 Speed Hot Pursuit 2 Goeie fighters: 1. Dead Or Alive 3 2. Mortal Kombat: Deadly Alliance
Sega GT is best goed maar veels te snel uitgespeeld en je hebt te weinig tune mogelijkheden NFSHP 2 zou ik eerst maar een keer huren
Sega GT heb je inderdaad snel uitgespeeld maar is wel de beste sim. kwa rijstijl. Op het tuning gebied is het nogal zwak. Need 4 Speed heb je ook snel uitgespeeld maar is wel de beste arcade om even tegen je maten te spelen. Racing Evoluzione is ook maar een kort spel. De enigste met een lange levensduur is Project Gotham Racing
niet onmogelijk......uitdagend, dat is het woord. Het laatste bonuslevel heb ik alles goud. Het wordt niet steeds moeilijker, maar bepaalde onderdelen (zoals style) zijn gewoon moeilijk
Dames laten we het houden op beragumenteerde meningen, als het naar een opsom-topic overloopt gaat er een slotje op.
PGR is idd na een tijdje best moeilijk, maar voordat je daar bent kan je er al lang plezier van hebben, Racing evo is erg arcade en mooi, maar ook lang, Rallisport is erg mooi, maar minder realistisch als CMR3, bovendien is Rallisport Rally en daar moet je van houden, Need 4 speed is erg makkelijk, maar er zijn heel veel races, NFS is ook niet echt mooi, Sega GT 2002 is de enige simulatieracer op de xbox (mss kan Mercedes benz world daar verandering in brengen) maar die is redelijk kort. Als je erg van multiplayer houd moet je Need4 speed of Rallisport kopen, Cmr3 is slecht in multiplayer, PGR is redelijk evenals Sega GT en Racing evo is ook matig in multiplayer. Nog heel ff off topic: wouter, ik heb nu die lotus die heeft achteraandrijving, maar ik kan het nouwelijks besturen, in jouw artikel staat dat je het in 5 min kan, maar ik ben al meer dan 2 uur (in totaal) bezig om het goed te kunnen, heb je nog een paar tips???
De exige gebruikte ikalleen voor de arcade challenges. Dan rijd je je rondje in 1 constante spin Voor de races zelf vond ik hem ook maar brak; Veel te veel kracht in die kleine wieltjes