Wow.... vanavond eerste keer dat ik een keep siege had meegemaakt. In 1 woord episch!!!
Een lvl 15+- zone, Eerst werd de keep aangevallen. Ik verschansde mij in de keep zodat ik iedereen van boven kon healen (ben zeelot).
20 Order staan voor de deur. 20 Destruction staan voor de deur die de keep proberen te verdedigen.
Pijlen van de siege wapens vlogen door de lucht. Gillend en springend ging het er aan toe voor de keep. Tot op een gegeven moment loopt iedereen de keep binnen omdat ze het niet meer kunnen houden.;
20 ordertjes proberen de deur open te breken. 1 tank van chaos Springt er van boven gewoon midden in en word gespamhealed door 3 healers xD
En toen... BOEM! deur was opgenbroken, De onstopbare force van de Order drongen de keep binnen, naar de eerste etage waar ze gepwned werden door de 5 npc's.. en natuurlijk destruction, we hunten de laatste Order terug helemaal naar een control point vlakbij een warcamp.
Is onderhand al 4 uur bezig.
Nooit gedacht dat het zo vet zou zijn. Deed me denken aan een film
Toch blij dat ik me heb laten overhalen om de game te kopen.
Btw, ook wel lomp gedaan om in het zone 4 gebied van Empire/chaos gebied een control point vlakbij het kamp van de Order neer te zetten.
Werd telkens geonehit door een npc...
Laatst bewerkt: 23 sep 2008