als je alle media's en high scores in een level hebt gehaald, wat moet je dan nog doen?? de eerste 3 levels heb ik geopend. (2 waren er al geopend) en waarvoor zijn sponsors?
oke ik lees het boekje, maar ik heb het nu gadaan, ik maak er alleen vna uit dat ik genoeg puntne moet halen, maar hoeveel is genoeg? nice of cool of amped?
Dat moet je lezen, staat aan het begin van het sponsor level. Sponsor likes........ Maar als je gewoon lekker gaat dan haal je 'Amped' ook wel.
Ik heb nu ook sinds kort het spel Amped, en het speelt niet super makkelijk vind ik. Ik heb erg moeite om te grinden over de obstakels, gewoon springen lukt wel. Maar als je niet kunt grinden kun je ook geen hoge scores halen. Er staat dat je knop B moet indrukken, maar.....???
... maar als ik langs een rail ga en ik druk B gebeurt er niets. Als ik eerst spring met A, val ik direct neer, dus dat schiet ook niet op. Heel soms lukt het om op een lage rail in te stappen, maar een iets hogere rail lukt mij mooit.
Je moet gewoon springen met A, dan druk je even B in. En dan moet je ballanceren met de L + R trigger buttons. Houdt A alvast ingedrukt zodat je eraf kan springen als het bijna mis gaat. Succes ermee!!