Overigens zijn er ook genuanceerde vergelijkingen tussen SC Xbox en SC PS2: http://www.eurogamer.net/content/fi_splintercell_ps2 Op sommige punten is de PS2 krachtiger (heat haze), op andere punten zwakker (schaduwen, vlammen, laadtijden). De PS2 krijgt wel extra cut scenes en een aantal tweaks op de gameplay. William (gewoon ruimdenkend met een Xbox, PS2, GC en PC - 't is tenslotte maar een spelletje)
Hoe bedoel je een spelletje!! Je gaat me toch niet vertellen dat ik voor jan *** de wereld met bloed zweet en tranen heb zitten redden
Damn......de PS2 Versie ziet er echt niet uit gewoon....ziet het op de GBA er nog beter uit XBOX RULEZ
Damn......de PS2 Versie ziet er echt niet uit gewoon....ziet het op de GBA er nog beter uit XBOX RULEZ * Sorry voor dubbelpost *
gba 0wned ps2 en xbox 0wned gba en ps2 beide, de splinter cell versie is er zwaar op achteruit gegaan, en ik vind idd ook dat splinter cell dankzij al die ports niet meer speciaal is
het zal meer in de buurt komen van de xbox dan de ps2, maar lang niet zo goed vrees ik voor de gamekubusmannetjes. ach, het blijft natuurlijk wel dezelfde game....
Ze zijn de Ps2 versie blijkbaar wel goed aan het optimaliseren, al zal het sowieso onder Xbox niveau blijven. Het level op die tanker ofzo (bij zonsondergang) hebben ze zelfs een nachtlevel van moeten maken omdat de Ps2 de effecten van de zonsondergang niet aankon.
Juist die fijne details en de licht en schaduweffecten maken het spel zo realistisch en geven je het gevoel dat je echt in het spel zit, maar dit is schending van topper-recht..................... :{
OMDAT DE MENSEN ZONDER XBOX OOK NOG WILLEN SC! en voor wie de uitdaging nodig heeft, hard wordt moeilijker op ps2 de xbox versie is voor watjes en de ps2 versie voor bikkels om het zo maar te zeggen
OMDAT DE MENSEN ZONDER XBOX OOK NOG WILLEN SC! en voor wie de uitdaging nodig heeft, hard wordt moeilijker op ps2 de xbox versie is voor watjes en de ps2 versie voor bikkels om het zo maar te zeggen
Hoe weet jij dat nou, je hebt het niet eens, en je hebt het nauwelijks gespeeld, dus ik denk niet dat jij daarover kan oordelen :{