1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wat koste hij daar?
     
  2. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me nog herinneren dat MoH Frontline wel Nederlands stemmen had. Dat was best vet, want je kwam dan op zo'n verzet's zoldertje waar zo'n vrouw met een radio in het Nederlands aan het praten was. Waren idd ook dingen als Slager Jansen en zo. Dat was pas sfeer!!
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik had dit op Gamekings.tv gezien dat inderdaad de eerste keer dat je die Nederlandse man tegenkomt hij echt een Russisch accent heeft, de tweede keer dat je hem tegenkomt is het echt een volledig andere voice-actor maar die is wel degelijk echt Nederlands. Wellicht hadden ze de hele game al klaar en toen kwamen ze erachter dat die stemmen niet klopten, wie zal het zeggen..maar het is dus eenmalig dat je die Russische Nederlander tegenkomt :)
    De volgende keer heeft ie een NL accent :D

    Ik hoop trouwens dat bepaalde stukken er nog steeds inzitten....ik kan me dat filmpje nog herinneren dat Baker en zijn team in een gebouw stonden, gewoon even te relaxen en ineens een explosie en even later zien we dat Baker een stuk glas in z'n arm heeft..dit alles zag er heel vet uit.

    Of een stukje dat Baker omhoog kijkt en een Nederlander hem eropwijst dat achter de waslijn er een Nazi rondloopt...schiet ie dwars door die kleding heen...weg Nazi, heerlijk. Zit er vast wel in.
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook.Ik heb de steelbox erbij gehad en 2 codes
     
  5. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ontzettend gaaf en intens spel. Je wordt gedwongen tactisch te spelen en dat maakt het erg spannend. Het checkpoint systeem vind ik goed werken, het zorgt ervoor dat je sommige stukken op andere manieren probeert. Het geeft een goed gevoel om de battles te halen. De graphics vind ik erg goed en sfeervol. Mooi spel! Aanrader! De achievements vliegen trouwens om je oren. Ik heb er al aardig wat na het eerste level.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klinkt allemaal zeer goed! Ga 'm zometeen halen. :)
     
  7. pipelooi

    pipelooi Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe duur was hij daar en weet iemand toevalig ook hoe duur die bij mediamarkt groningen is
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een heerlijk spel, ik heb ik al een tijd niet gehad dit ik niet wil stoppen maar het wel moet want anders speel ik het in en keer uit.
    Begin er nu goed in tekomen.

    Wat een heerlijk level is dat als je bij de brug van Son bent, eerst die heerlijke cutscene, en daarna had ik een perfecte flank op de 88

    Ik ben ook blij dat ik de tincase heb genomen, ik kon kiezen tussen het gewone doosje en deze.

    [​IMG]
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En dan die reviews he, toch weer een goed teken dat je nooit teveel naar reviews moet luisteren. Ik heb een kameraad en dat is werkelijk echt een gigantische IGN hoer, als IGN een game niet een hoog cijfer geeft dan is de kans bijna 100% dat hij de game niet zal kopen, best triest eigenlijk.

    Maar ja, Infinite Undiscovery is ook een goed voorbeeld...prima game,toch veel negatieve gezeik in reviews, terwijl de minpuntjes naar mijn mening niet heel erg veel voorstellen.

    Ik vind het overigens in BIA wel een beetje shit dat wanneer je gaat sprinten en je wilt naar links of rechts, dat heel stroef gaat,dat had echt wel veel soepeler gemogen. Misschien in een update? Zou mooi zijn.
     
  10. jsh

    jsh sweet lemon drops

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    moet wel zeggen dat die tincase wl erg heftig er uit ziet
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar nogmaals...is het niet mogelijk om je teamies een 'cease fire' commando te geven? Dat kon volgens mij in de vorige BIA games wel, je moet toch als squad leader absoluut tegen je team kunnen zeggen dat ze alleen maar mogen observeren? :)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij mij toen ze dat automatisch.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm, dan zal ik wel een fout gemaakt hebben, me vegist hebben dat ik misschien wel het eerste shot lostte, en dat de Nazi's ons dus opmerkten en mijn teamies begonnen te schieten. Ik ga er zodirect mee verder, lekker een BIA: HH avondje houden :)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben meer even gestopt, ik wil morgen ook nog kunnen spelen ;)
     
  15. pipelooi

    pipelooi Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    wie weet hoe duur hij is bij mediamarkt groningen of bij de bart smit in groningen
     
  16. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    De Ai is niet dendert maar de game is zeker wel een aanrader!!!
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Grmbl! Speciaal naar MM Eindhoven gereden (20km) omdat ze hem om 16:00 binnen hadden gekregen. Kom ik daar, had het magazijn de levering geweigerd waardoor ze hem dus niet hebben! :mad:

    Morgen dus maar direct naar een Dixons o.i.d. om hem te halen.
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Vind de game zeer vermakelijk ,maar had stiekem toch op meer gehoopt.
    Bepaalde schoonheidsfoutjes hadden ze meer aan kunnen en moeten doen.
    Niet voor niets dat IGN een 5,5 voor de graphics geeft.

    Echt slecht vind ik dat handen en voeten door muren heen kunnen :mad:

    Begrijp me niet vekeerd vind het een prima game en zeker een 8 waard ,maar het had zo makkelijk een 9+ kunnen zijn....
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  19. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    oei das zuur... bij de dixons hebbe ze m iig wel zeker maar je betaald volges mij wel de volle mep (64,99)
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ga wel naar de Dynabite. Heb ik 10% korting. Kost hij €58,-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina