ik vind het wel irritant met die deuren openen... dan sta je zelf in de weg en moet je eerst naar achteren lopen
Ghost Recon is zeker wel erg.. Met het meelopen van je andere team heb ik niet zo veel problemen. Gewoon waypoints plaatsen. Vergeet niet de mode op RECON te zetten, dan sluipen ze (meestal wel langzamer dan ). Deuren openen heb ik niet zo'n probleem mee, gewoon rechts of links van een deur gaan staan, dan op je linker thumbstick drukken, en dan ff naar links/rechts kijken met de analog gedoe (en natuurlijk schieten als er iemand staat) Ik ben nog niet helemaal klaar met het spel. Maar ik wacht eigenlijk meer op de XBOX LIVE functie.. Want dat gaat errug worden, dat weet ik nu al gewoon zeker. Maar is ieder mannetje dan zeg maar 1 speler, of heet 1 speler gewoon controlle over 1 team ( 3 man ) net zoals in co-op..? Out , MOst
Ik had me nog niet echt verdiept in dit spel, maar volgens mij roeleert het wel erg heftig Dus ga ik eens ff kijken of ik em ergens op de kop kan tikken.. lijkt me echt heel vet om op Live lekker te snipen, sneaken of gewoon teambased bezig te zijn met die voicecommunicator! Weet iemand misschien of en zoja, waar dit spel afgeprijst is?
Da vraag ik me ook af! Want met multiplayer kun je (helaas) maar met 2 personen tegelijk spelen. Zou wel ruig zijn als Live-functie met 6 personen zou betekenen. Weet iemand of dat zo is?
Heb 'm pas gekocht. Echt een superspel, helemaal als je co-op speelt. Minpuntje vind ik alleen dat de linker thumbstick gewoon niet lekker werkt. Je kan namelijk op de een of andere manier niet naar voren lopen, en meteen naar links of naar rechts strafen in een vloeiende beweging. Dan kom je namelijk stil te staan, en dan moet je opnieuw de stick opzij bewegen om alsnog te kunnen strafen.... Erg raar...zijn nog meer mensen die hier last van hebben? Of is mijn thumbstick kapot?
Niet te snel conclusie's trekken. Ook hier is het moeilijk in te schatten wat er aan het handje is. In Ghost Recon is het 'strafen' idd niet zo snel als bij Halo of andere FPS.
Dat is zo, maar bij dit spel heb je dat ook helemaal niet zo hard nodig als bij andere games, ik stoor er me dan ook helemaal niet aan
sorry hoor, maar daar ging het niet over... je hebt toch ook pm's? kom op, we hadden het over strafen en niet over avatars maar idd. het strafen gebruik ik ook niet echt, want de Npc's raken je dan toch nog wel
ja, en als je rent schiet je ook nog belabeert dus gewoon een goede positie innemen alleen ik speelde net de 6e missie en wel shit dat ze niet automatisch de deur dicht maken achter zich, want er kwamen echt veel vijanden ( op elite) en dan zou het handig zijn, en soms doen ze wel een beetje dom zoals de kogels opvangen en zo maar ja , voor de rest een kix spel
Vraag: Als je campaign doet en je verliest een dude (gesneuvelt) kun je die dan de rest van de campaign niet meer gebruiken? Nog een vraag: Doen jullie altijd auto-assign of stellen jullie zelf de bravo en alpha teams op? Welke dudes rulen? Ik heb zo'n vaag vermoeden data wouter deze vraag wel kan beantwoorden. *kale schreeuwt: Wouter, waar ben je?
Hierow! Je bent je mannetje dan inderdaad kwijt voor de rest van de campaign. Ik begin de missie altijd opnieuw zodra er ook maar 1 gewond raakt (of ik load). Ik stel mn team altijd zelf samen, wel zo handig vind ik.