Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij mij roepen ze "I spotted Germans" en dan doen ze niks, en wachten ze op mijn order.

2. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij fluisteren ze 9 van de 10x.

ik heb net de singleplayer uitgespeeld, geweldig spel :)

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is er niet meer van gekomen om het te spelen vanavond, en ik ga er een eind aan maken zo want morgen moet ik om half 10 in Amsterdam zijn want om 10 uur begint Firstlook voor de pers, ik wil er niks van missen. En vanuit Groningen is het nog wel effe een stukkie rijden ;)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oja dat is morgen, helaas kon ik niet, maar ik hoor het wel hoe het was.

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vind het wel een goede/leuke game, alleen weinig vernieuwend. AI van Duitsers is trouwens ook erg matig. Soms ook van je eigen squad, wanneer ze maar een beetje in het wilde weg beginnen rond te rennen als je ze een oder geeft (rennen door vuurlines e.d.).
    Verder is ie grafisch wel mooi maar zijn sommige textures echt gewoon heel lelijk. Had op dat punt toch wel iets meer verwacht van BIA HH die zolang in ontwikkeling is geweest.
    Maarja, ik vermaak me er prima mee! Zie alleen een soort trend onstaan in deze generatie console games. BIA HH, Mercernaries 2, Pes 2008 (en misschien ook 2009) die gewoon geen 100% kwaliteit kunnen halen.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game vanochtend ook gehaald. Hele toffe game! Speelt lekker, goed geluid, game ziet er goed uit, goede en toffe gameplay, gewoon echt een hele toffe game. :)

7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hoe is de game online eigenlijk?! en wat is de duur van de SP lang?? En heeft ie ook oflline coop/muliplayer?! Hier trouwens de eerste 10 minuten van BiA: HH

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Online moet je van houden het is capture the flag maar het werkt nog niet zo super veel lag. De SP is best wel lang ik ben nu ongeveer 12 uur bezig en ik ga nu richting het einde, maar ik speel ook op het hoogste niveau dus het gaat niet zo heel snel. ;)

9. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Heb net de singleplayer uitgespeeld. IK moet wel toegeven dat het verhaal echt leuk en goed gedaan is. Heb jullie kritiek gelezen en jullie hebben gelijk. Ik ben een beetje een graphics (hoer). De sfeer in dit spel is gewoon heel goed gedaan. Grafisch soms heel erg mooi en soms heel erg slecht, maar het speelt wel goed.

Nou genoeg gezeurt over BIA HH. Vanaf vandaag ga ik alleen maar goede dingen over Hells Highway zeggen.

10. Hawkins

Hawkins Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game de laatste tijd een beetje met terughoudendheid zitten bekijken. Af en toe een filmpie en een paar plaatjes. Verder de laatste tijd de reviews in de gaten gehouden en uiteindelijk eergisteren de game gekocht. De gast in de gameshop vroeg of ik het zeker wist toen ik de game op de toonbank neergooide. Hij vond er blijkbaar geen reet aan, te veel filmpies waardoor die uit de aktie weer gehaald zei die. Ik kon er natuurlijk weinig over zeggen, want ik had immers nog niet zelf gespeeld.

Thuis de game erin gegooid en man man man, wat een meesterlijke game. Ik snap al het gezeik niet echt van de meeste journalisten. Hij ziet er echt prima uit, af en toe inderdaad een pop up in een filmpie maar daar stoor ik me niet aan. Het enige irritante is als je mannen een opdracht kut uitvoeren. Aan de voorkant van het muurtje staan en dan door een 88 worden opgeblazen worden. Maar ben echt blij dat ik die game heb gehaald. Al zag die game er kut uit, als de gameplay hetzelfde was als in de vorige delen dan zou ik hem nog helemaal kapot spelen. Misschien dat het komt dat ik die andere BIA games al meer dan een jaar niet heb gespeeld, maar deze is wel de vetste van allemaal!
    Deze voelt ook wel echt als een afsluiter van de serie...

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wie zegt dat het de afsluiter is? ;) Pitchford heeft nog gezegd dat er nog een grote battle is in de oorlog en dat is Bastogne.

12. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn om te horen man ;) Ik ben nu bij de 8ste missie. Ik wil em niet uitspelen! Ik vind het egt een te mooie game. Vooral die ziekenhuis missie, alles kwam tot zijn recht aan het eind van die missie. Ik vind vooral de tussenfilmpjes mooi.
    @ Kabuto, bij mij hebben ze nog nooit een schot gevuurd zonder dat ik ze een order gaf.

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    'T is zeker wel een goede game. Maar bij de xbox versies had ik het idee dat de game het maximale uit de console haalde. Bij dit deel heb ik dat totaal niet. Grafisch niet top (sommige dingen zijn zelfs lelijk)en AI die niet best is. Vind dit soort puntjes toch wel hinderlijk.

14. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik heb hem net uitgespeeld. Wel vermakkelijk spel maar vind het geen topper, komt mijn inziens door afentoe rare AI en de graphics. En als je ergens op schiet dat het niet kapot gaat (op de hekken na dan).

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de multiplayer?

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Over het einde:

Er komt dus een volgend deel anders komt er niet te staan To be continued, en wat Legget zegt op het einde "You fight through hell but can you handle Snow! dus we gaan naar Bastogne lijkt me?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Lijkt me wel logisch! Battle of the Bulge! :cool:

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu maar wachten waneer die wordt aangekondigd, ze hebben geleerd denk ik dat ze niet te vroeg moeten aankondigen, en misschien zijn ze er al mee bezig.

De MP vind ik ook steeds leuker worden, de lag komt bijna niet meer voor, want er zijn nu veel meer mensen die het spel dan een paar dagen geleden.

19. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de multiplayer ook vet. en ik ging net ff cod 4 doen maar ik wou tog bia online spelen.

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Kan niet wachten om de MP met je te gaan doen Hybrid ;) Ik hoop dat ik hem dinsdag/woensdag binnen heb..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina