Beste mensen, Ik heb even gegoogled voor dit probleem en had het programma Outlook Connector gevonden. Geweldige update voor mijn Outlook 2007, waarmee je heel gemakkelijk je hotmail e-mail op je scherm krijgt. Nu is er alleen een probleem. Ik gebruikte hiervoor altijd de agenda functie van Outlook en niet meer dan dat. Daarom is de agenda niet gekoppeld aan het hotmail account, omdat je het via outlook connector insteld. Zo kan ik bijvoorbeeld geen uitnodigingen van vergaderingen ontvangen en accepteren zodat ze bij mijn agenda gegevens staan. Ik kan ze wel verzenden. Nu is mijn vraag of ik ook het hotmail account (het is een live account maar dat maakt toch niets uit?) ook zo kan instellen via het normale instelmenu van Outlook. Dus even de server gegevens etc instellen, zodat de agenda gekoppeld is met het normale gebruikersaccount van Outlook. Want als ik de agenda functie van Live moet gaan gebruiken moet ik ervoor gaan betalen. Please help!
Als je gewoon een email account aanmaakt, kun je bij het tabblad waar je je account gegevens invoert kiezen voor HTTP-provider. Daar kies je hotmail en voer je je accountgegevens in. Over de agenda weet ik verder niks.