Xbox wordt eind volgende week drastisch in prijs verlaagd (299 Euro)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Phrenetic, 17 apr 2002.

1. Phrenetic

Phrenetic Gamer.nl Fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    bron: gamers.nl

Na enkele telefoontjes te hebben gehad van verschillende betrouwbare bronnen, lijkt het voor ons praktisch zeker: de Xbox gaat aankomende week (vrijdag 26 april) drastisch in prijs zakken.

De prijs die we nu te horen kregen is 299 Euro, iets wat een erg groot verschil is met de huidige adviesprijs van 479 Euro. Deze daling valt momenteel enkel te verklaren met de tegenvallende verkoop van Xbox in Europa (de UK uitgezonderd).

Gamers die hun Xbox voor het volledige pond hebben gekocht worden echter niet in de steek gelaten. Zij kunnen zich waarschijnlijk verheugen op een tegemoetkoming in de vorm van een controller en 2(!) gratis games.

Momenteel wachten we op een officiele statement van Microsoft, al lijkt deze het al bekend te hebben gemaakt onder de winkelketens.

----------

Damn! me like :9

2. skater

skater Guest

Als dit waar is wie van degene die nog geen xbox heeft gaat hem dan kopen?

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jah ik hoorde het net ook van Goody :p

Damn, dit wordt serious shit met de NGC man

4. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als dat apparaat 299 wordt volgende week, damn baby. Gameshop, heeeeeere I come. Bring it on met Halo bitches. Damn dit is goed nieuws, no offence. Ik weet dat sommige van jullie dit slechte voortekens vinden, maar dat is het met mij. Ik ben niet 1 console-gebonden. Ik speel ze allemaal wel, ik ga ook de NGC kopen. Jammer dan, ik kies voor mijn eigen entertainment dan voor loyaliteit. Tja negatief misschien, maar ey, ik doe het voor mezelf en voor niemand anders, toch?

Naja ik vind het leuk nieuws, :)

5. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Was ik nou net van plan om dat te kopen :p
    Dus nog maar ff wachten of dat waar is (had gereserveerd bij Dixons met xbox-tas en HALO voor 549 euro).

6. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er weinig van, hoe zouden ze moeten weten dat je er een gekocht heb? ik heb mijn kasticket allang niet meer.

7. skater

skater Guest

Waarom heb je hem dan uiteindelijk afgezegd bij dixons?

8. GooDy

GooDy Warthog driver

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is geen slecht voorteken. Microsoft wil zoveel mogelijk grond veroveren in het land der consolen. Dit liep niet helemaal volgens schema. Door deze prijswijziging zal hier verandering in komen en zal de toekomst alleen maar zekerder zijn van de console.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    haha ja, ff kijken of dat ook lukt met mijn reviewbox ;)

10. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    haha, lekker weer!
    doet me denken aan toen ik mn saturn kocht voor 1149,- en dat ie een maandje (ofzo) daarna nog maar 650,- was (ofzo) door de concurrentie van de playstation, kreeg ik zo'n brief van sega dat ik een gratis spel kreeg,
    clockwork knight of victory goal...
    (opzich bestwel :r)
    nou moet zeggen dat microsoft je in dit geval wel wat beter tegemoet komt met 2 games en een controller (wat ik eigenlijk ook niet geloof hoor....)

11. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Kassabon is heilig!:p

12. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo zou je uberhaupt je kassabon weggooien? Is toch een jaar je garantiebewijs?

naja zal wel goed zijn.

13. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hen niet afgezegd. Heb hem gereserveerd en toen op 14 maart gekocht voor dus 479 euro. En de kassabon heb ik nog }:]

14. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja idd...
    kga ook gelijk maar dat registratie formuliertje invullen...

...heel toevallig 2 weken voor de prijsverlaging stromen de registratieformuliertjes binnen bij microsoft, die denkt dat de community gezond aan het groeien is....

15. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    Uhm? en als je hem voor 369 bij de gameshop hebt gekocht? ik kan wel janken:'-(

16. Enforcer

Enforcer Hattrick.org .o.

Leuk Bevonden:
    0
    299 Euro woepie!!!!!!!!!!!!Misschien kan ik emn ouders daar mee overtuigen....... maarja het zijn die spellen he 70 Euro

17. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft toch niet geregistreerd te zijn voor die controller+2 games? Ok..... dan zat die registratiekaart niet in de doos.....:eek: Kassabon zegt alles lijkt me.

18. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me think fake. Maar heerlijk nieuws. Echt een gespreksitem.

Als ik die controller en 2 games krijg zou echt zo relaxt wezen.

al 5 spellen dan en 3 controllers, das relaxt.
    Ik denk echt niet dat het gebeurd maar goed.

Als je er maar niet voor moest registreren bij ms met dat papiertje dat je er altijd bij krijgt.

Hebben jullie dat gedaan?

19. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja hoe zit dat als je hem voor minder dan 479 hebt gekocht? En WIE moet jou die spellen of controller dan geven? Komt dat bij MS vandaan of moet de winkel dat regelen?

En WIE zijn die zogenaamde betrouwbare bronnen dan?

(edit)

En de Xbox heeft betere en meer hardware dan de PS2, onder andere een harddisk. Ik vind het dan ook helemaal niet gek dat hij duurder is. Je vind de PS2 ook niet overal voor 299,- waarom zou de Xbox dat dan worden?

(edit 2)

Een hele goede marketing strategie voor de lange termijn denk ik! Bill deelt zijn fortuin met de die hard gamers!

Ik ga 15 Mei Xbox stemmen!

Laatst bewerkt: 18 apr 2002
  20. Enforcer

Enforcer Hattrick.org .o.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das natuurlijk belangrijke informatie....

Deel Deze Pagina