Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 25 jul 2008.

1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Dat zal nooit gebeuren. Zelfs GH1 voor de PS2 is nog niet zo goedkoop 8)

2. ReVster

ReVster Septims Diefje

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de game opgehaald :p Zowel Aerosmith versie als de Legends of Rock versie :p dus 2 gitaren :p , inmiddels zwaar verslaafd :p oh en heb ik al gezegd dat Black Sabbath - Paranoid lekker wegspeelt :D

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hmm dan moet GH3+Gitaar maar €44 worden (net zoals GH2 laatst) dan koop ik 'm wel met gitaar :+

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    heb eindelijk een gitaar gekocht hier, de Aerosmith gitaar.
    Ik heb ondertussen in 4 dagen Easy, Medium en bijna Hard zonder gitaar uitgespeeld en ik heb online 15 potjes op rij gewonnen:+

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Doe je goed.

6. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hier hoe je een gele fred knop kan fixen, aangezien die van mij het soms doet en soms niet -.-

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Openhalen dat ding en kijken of er misschien dingen los zitten?
    Anders activision bellen en huilen om nieuwe :+

8. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    elastiek heel strak om de 'steel' heen doen en bidden?

9. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de steel je bedoelt dat uitschuifbare boven stuk?
    en dan ongeveer waar?

10. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    1tje boven en 1tje onder de frets lijkt me het best 8)
    ik had het ergens gelezen..

zal ff googlen..kan het niet vinden 8)
    wat je ook kan proberen is met een elastiek de detachable neck strakker vastmaken aan de onderkant, misschien dat dat helpt :thumbs:

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Toch wel vreemd dat al die andere 100000 personen het wel vet en niet leeg (leeg?) vinden. Als je een spel op easy op medium speelt (neem ik aan) en het dan al afschrijft vind ik een beetje zonde. Het komt op hetzelfde neer als RB6 op easy spelen en dan zeggen dat het kut is, of DMC4 op human doen en dan zeggen dat je het te makkelijk vind. Dit spel is gemaakt en geoptimaliseerd voor Expert dus ik raad je zeker aan door te spelen tot je dat een beetje kan. Dán mag je zeggen dat je het saai vind :p

12. Willem-P

Willem-P Fifa 09

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand helpen? Vandaag is mijn GHIII met gitaar binnengekomen, maar ik krijg de gitaar niet geconnect? Hij blijft de hele tijd groen knipperen.

Weet iemand wat je moet doen?

13. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit ook een connect knopje op de gitaar, heb je die al ingedrukt zodat de gitaar je Xbox zoekt? Het knopje zit ergens aan de zijkant, als het goed is zie je ook duidelijk een sticker zitten.

Je moet trouwens je Xbox en gitaar te gelijker tijd laten zoeken, anders vinden ze elkaar niet.

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Een elektrische gitaar hoor je ook bijna niet, dat geluid valt in zijn geheel weg tegen de herrie uit je versterker. Bovendien zou ik het persoonlijk fijner vinden als de gitaar zo goedkoop mogelijk blijft. Het is misschien een stuk speelgoed, maar daardoor is de game heel toegankelijk en kun je het makkelijk met wat leken op de bank spelen. Maar goed, ieder zijn mening natuurlijk, niemand verplicht je om het leuk te vinden. :)

15. Willem-P

Willem-P Fifa 09

Leuk Bevonden:
    0
    Top, bedankt. Hij doet het nu.

16. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat 'm maar lekker, niet teveel tijd aan spenderen, als hij 't niet leuk vind is dat idd zijn mening, maar dat er geen geluid uit de gitaar komt is absoluut niet waar.
    Zodra je op expert gaat spelen merk je dat wel, TAK TAK TAK TE TAK klik-klak-klek-klik TAK TAK TAK!!!! is wat ik het gemiddelde nummer hoor.
    Sterker nog, ik kan thuis na 11 uur geen guitar hero spelen omdat het teveel herrie maakt, en dan heb ik het niet over Guitar Hero, maar over de Guitar.. want dan probeer ik ook zonder geluid te spelen, maar dat mag niet baten, krijg ik alsnog heel het huis wakker mee.

17. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Vanmiddag toch maar Death Magnetic gedownload, en het hele album in Pro Face-off tegen een vriend gespeeld. Oh oh wat is dat een vet album _O_

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik koop m lekker als world tour uit is. :) Ik ben nu gewoon te goed zoet met Rock Band.

RHCP, Rush en Megadeth albums suckasss!! :D

19. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Foo Fighters pack, Classic Rock pack en Def Leppard pack zijn nog 2 dagen voor 360MSP, inplaats van 500 MSP, te verkrijgen kreeg ik net binnen via een mailtje van MS. Dus voor de geintresseerde:).

20. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    doen ze omdat gh4 bijna uitkomt en dan niemand meer die trackpacks voor gh3 gaat kopen ;)

Deel Deze Pagina