[MOH] Kom niet verder bij Arnhem Knights

Discussie in 'Algemeen' gestart door DaNoS, 24 feb 2003.

1. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het nu al zeker 40 keer geprobeerd maar ik kom totaal niet verder.. telkens opnieuw wordt ik weer afgeschoten door een of andere "Heinrich" (Duitser)...
    ik ben dan steeds vorbij het punt waar ik de Deutsche Pantzer eenheid overhoop heb geknald... Hierna krijg een een Panzer Shreck... Als ik dan verder ga wordt ik meestal finaal overhoopgeschoten in een hinderlaag??

tips?8)

2. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat die gast waar jij het over heb een sniper is?
    zo ja die zit aan de rechterkant als je dat pleintje op loopt op een huis ergens achteraan

3. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm nee die gast had ik eigenlijk al geraakt...
    het is eigenlijk nadat je een soort van bezooka hebt gekregen...
    dan moet je een steegje in en dan rechts...
    daar staan iets van 15 duitsers, een tank en een machinegeweer... Heb al vanalles geprobeerd (including KAMIKAZE:)) maar krijg ze niet kaput!
    Erg frustie!

4. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    oh daar, gewoon het huis tegenover dat gangetje in en dan schieten weg duiken en weer schieten en weer weg duiken. enz.
    succes:D

5. bloopergod

bloopergod Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je als je daar op dat pleintje bent gekomen meteen rechts een trap op en dan kan je ze zien zonder dat zij jou zien dan gooi je wat granaten en schiet je wat met de panserhrek maar onder je zitten ook nog 3 ventjes dus daar moet je een grannat naar benee laten vallen. zo lukt het wel denk ik.

Deel Deze Pagina