1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het Engelse commentaar anders dan in Fifa 08? Want in de videos die ik zag een tijd terug was het commenteer nog hetzelfde als in 08
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Een tijd terug? Dat kan goed een oude build zijn waar het nieuwe commentaar nog niet in is verwerkt. Aangezien ik vorig jaar alleen maar het Nederlandse commentaar had in FIFA 08 is het Engelse sowieso nieuw voor me. Dus ik kan niet beoordelen of het veranderd is.
     
  3. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi!!! Dan bestel ik hem nu ook nog ff via de dynabyte. Kan je hem trouwen terug sturen, als ik hem morgen ergens anders kan vinden en de dynabyte hem nog niet verstuurd heeft?

    edit, laat maar er staat op de dynabyte site dat je heb binnen 7 dagen ongeopend terug mag sturen.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2008
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    geef toe dit is toch ook een kleinbeetje traditie?

    Waarom is er eigenlijk ook niet met een nieuw topic gestart na de release, dan was je met een schoon topic begonnen.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ligt eraan. Als ze 'm vanavond niet versturen, dan versturen ze 'm morgen. Dan kun je 'm niet meer cancellen.

    Maar als je voor 21:00 bestelt, heb je 'm de volgende werkdag binnen.
     
  6. Phoebe85

    Phoebe85 Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je dat had gedaan had het oude topic rond de 2000 posts voordat het 2/3 oktober is. En alle topics gaan op slot nadat ze de 1000 posts hebben overschreden. :)
     
  8. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, deze gekte hoort erbij :)

    Extreme situatie wel ja, dat 1 iemand hem heeft :')
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Dus ik kan er eigenlijk zeker van zijn wanneer ik FIFA dalijk bestel (voor 21.00) dat ik hem morgen binnen heb??
     
  10. Achillias

    Achillias Guest

    Nee dat kun je niet.
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik zou nu echt niet meer bestellen. Gewoon even afwachten! Morgen ligt ie hier en daar zeker wel, zeker als je een bewijsje meeneemt van mensen die hem al hebben.
     
  12. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar ga je hem morgen halen dan? Ergens in Belgiƫ??
    Heb je hier al 100% zekerheid over want eerst ging je hem vandaag hebben remember. ;)
    Het is morgen pas 1 oktober en ik ken die k*twinkels hier zo stilletjesaan...

    ps: mijn pronostiekje van 19 nieuwe pagina's gaat hier in rook op...echt waanzin...
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2008
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je vandaag verzendbevestiging krijgt, dan heb je 'm morgen gewoon binnen.
     
  14. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Morgen heeft de Mediamarkt in Zoetermeer hem waarschijnlijk, heb ik van een vriend vernomen die langs is geweest. Het is nog geen garantie maar ik ga het zeker proberen en heb er goed vertrouwen in :)
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Zit nu echt te twijfelen:9.. Hoe groot is de kans dat ik een verzendbevestiging krijg?? Want het overschrijven duurt meestal een paar uur, en dat is dus niet voor 21.00 klaar. Ik woon in een dorp en daar zijn de games echt haast nooit voor de release beschikbaar, of ik moet naar Eindhoven gaan, maar dan moet ik morgen zeker weten dat hij beschikbaar is bij de media markt oid. Morgen dan maar ff XBW op m'n ipod in de klas bijhouden;).
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2008
  16. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het trouwens al bekend wanneer de 10 vs 10 optie erin komt? Dat is niet direct met de launch, toch?
     
  17. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Het is heel simpel, voor 9uur besteld is de volgende dag binnen, heeft niks met het overboeken te maken.

    Quote Dynabyte " Indien u op werkdagen voor 21.00 uur bestelt en betaalt met iDeal, dan hebt u uw bestelling (indien voorradig) de volgende werkdag in huis. "
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm via iDeal betaald en kreeg direct na bestellen een mail met de betaalbevestiging dat de betaling goed is verwerkt.
     
  19. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Dan gok ik het er op:). thanku voor het bevestigen;).

    EDIT: Moet de vorige order afronden maar als ze dan ook aangeven hoe dit moet :confused:!!!!
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2008
  20. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga mrogen gewoon Rotterdam in en dan kom ik wel terug met een fifa 09 in me handen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina