Iedereen (naar mijn weten) die Planet Internet als provider heeft, heeft last van dat hij/zij geen downloadsnelheid krijgt via Xbox Live snelheidstest. Zou iedereen het misschien kunnen neerzetten, die dit probleem heeft???? @MODS: ik weet dat jullie geen opsommings-topic willen, maar laat deze a.u.b. staan, want dan is echt duidelijk te zien, wie hier last van heeft. Volgens mij zijn het er namelijk aardig wat
ikkuh niet... kheb nu een router en soms geeft ie aan steeds bij alles 0 aan.. maar meestal geeft ie gewoon mooi de snelheid weer! kheb ook planet
Ik heb Planet ADSL comfort.. dus middelste abbo. Met een Alcatel Speedtouch 510 ADSL ethernet modem (ook router dus).. op onze hub aangesloten en daar mijn Xboxje op aangesloten voor die test. krijg altijd alle waardes, behalve heel soms geen Download waarde (0 dus). En bij lag soms 8/11 of 8/9 ofzo.. dus idd hetzelfde probleem gok ik?? Ik ga binnenkort proberen via Telnet in die router de MTU settings te veranderen..
Het IP-adres van ons Speedtouch Modem is 10.0.0.138.. ik ga naar "Start" ==> "Uitvoeren" en tiep : "Telnet 10.0.0.138" dan wordt er een telnet sessie naar je modem gestart. Daar voer ik username en ww in en dan kun je de settings van je router gaan veranderen. Ga naar www.speedtouch.com om de reference guides van je modem te downloaden om te kijken hoe dat moet. Maar dat werkt alleen bij een Alcatel Speedtouch Ethernet modem volgens mij...
Dit lukt mij niet. Kheb een router/modem van E-tech en als ik de MTU veranderen naar bijvoorbeeld 1500 springt ie steeds, na rebooten, terug naar het standaard getal: 1495 zoiets!
ADSL standaard, je bedoeld die van 256 kbit/s down, en 64 kbit/s up?? en je hebt al via Xbox Live gespeeld??
Ik heb nou ook weer alle waardes. EN als het bij Jaylee werkt moet het hier ook werken, want ik heb het advanced abo
Ik las in XBM dat Mxstream problemen geeft met Live (beta), mischien dat het hierdoor komt. Weet iemand al of het probleem met Mxtream in de final versie van the Xbox live kit is opgelost??