1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tinyleague.com Rainbow Six Vegas 2 toernooi - XBW Clan Assemble! (HDTV prijzen)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Mirik, 30 sep 2008.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Tinyleague.com organiseert samen met Ubisoft een vet Rainbow Six Vegas 2 toernooi, waarin gamers enorme prijzen kunnen winnen. Wel moet je natuurlijk met gamers spelen die je kunt vertrouwen, want het is een vijf tegen vijf deathmatch toernooi dat verschillende stadia kent. Neem dan ook snel een kijkje op Tinyleague.com en zie de forumthread om jezelf met andere gamers te organiseren, misschien kun je onderdeel zijn van de officiële Xboxworld clan?

    [​IMG]

    Het toernooi op Tinyleague.com gaat 4 oktober van start met de eerste wedstrijden. Neem hier onder een kijkje naar de prijzen:

    • Prijzen:
    • 5 x 32 inch HDTV
    • 20 x Brothers in Arms: Hell’s Highway games

      Regels:
    • 5 x 5 team deathmatch

      Zie de rest van de regels op Tinyleague.com

    Wie wil de XBW clan(s) vertegenwoordigen in dit toernooi?? :)

    (hoeft natuurlijk niet, gewoon meedoen is ook de moeite, maar is wel leuk om een paar gamers asl XBW clan mee te sturen, of paar XBW clans, wat dat betrefd, XBW Oldtimers, XBW Young Guns, XBW Girls, XBW Sexgods, etc.)
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2008
  2. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn clan doet mee :9 waarom weet ik niet want we doen eigenlijk alleen cod 4 :D
     
  3. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol.. wat heb je dan aan een RB6 2 toernooi?
     
  4. CrAfTy

    CrAfTy SaD Team

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar 11 inschrijvingen zijn er maar mogelijk!
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat wij skillvol zijn in alles wat we aanraken. In tegenstelling tot BPC dat vooral CoD speelt en daar nog niets van kan :lol:
     
  6. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt , waarom denk je dat ik er uit ben?
     
  7. CrAfTy

    CrAfTy SaD Team

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi Guys! Morgen om 19:30 sluit de inschrijving vanzelf, als je nog wilt meedoen, be Quick! er zijn nu 8 teams! :D
    Blijven het er 8 dan vallen er zaterdag al direct 4 teams af! en iedereen krijgt Brothers in Arms! ;)

    haha makkelijker kan eigelijk niet!

    http://www.tinyleague.com/?tr=2&ac=tr_view
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  8. scumbag15

    scumbag15 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil xbw wel tegenwoordigen, en kan het spel ook wel aardig spelen. Heb nog 3 andere mensen die mee willen doen, en die het spel ook een beetje kunnen spelen. Geintereseerd laat het me even weten via mijn gamertag op xboxlive.
     
  9. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben wel geïnteresseerd. Ik heb erg veel RB6 Vegas gespeeld. R6 vegas 2 niet echt, alleen toen die net was gereleased. Ik zou wel graag meedoen aan dit toernooi.

    Gamertag: DA Cover
     
  10. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik wil ook wel meedoen, zal jullie even een friendrequest sturen en dan moeten we nog 2 spelers hebben, en anders met minder man beginnen 8)

    edit: net geprobeerd aan te melden op tinyleague namens xbw, maar we moeten binnen een uur de 5 namen van de spelers opgeven, en anders even opnieuw aanmelden.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  11. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook wel meedoen,
    zat met da cover in een clan.
    gamertang prime defyance

    zal wel te laat zijn nu maarja toch ff proberen.

    gr tijs
     
  12. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    nou we zijn met jou erbij nu met z'n 4en namens xbw, dus nog plaats genoeg, en moeten nog 1 of het liefst 2 (1 reserve) spelers hebben...
    allen update je gamertag even, dan kunnen we je ook toevoegen, want deze gamertag van jou bestaat niet ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  13. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey steven, ik kreeg je mailtje via xbox live vandaar dat ik nu ook kijk maar goed entry is closed. Ik had graag ff voor je gekeken ondanks het feit dat ik komende week toetsweek heb. Ben Elite in rbvs2 en heb 1000G \o/.

    sorry =(
     
  14. scumbag15

    scumbag15 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog plek voor je maar heb nog even een vraagje aan je, hoeveel elite je bent, en wat is je kill death ratio. laat het even weten op live of hier. gr
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2008
  15. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Staff Sergeant en heb een goede ratio mag ik meedoen pleaseee
     
  16. CrAfTy

    CrAfTy SaD Team

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    All, de prijzen zijn bij iedereen binnen! RFX reflex is naar huis gegaan met 5 tv's in totaal zijn 20 brothers in arms mede verstuurd!!! naar mijn inzien een succes! op naar de volgende!

    http://www.tinyleague.com/?tr=2&ac=tr_view
     

Deel Deze Pagina