1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Is de Xbox 360 geregisteerd op Xbox.com? Zoja, geen garantie. Log in op Xbox.com met je emailadres die je bij je gamertag hebt gebruikt. Dan console registeren heeft de gegevens in. krijg je error dat hij geregisteerd is heb je pech. Dan maak je hem zelf terug of laat een vriend het doen 8)
    Je grafische kaart is naar de vaantjes. Dat is zeker.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2008
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan de Xbox360 wel op jouw naam zetten.
    Alleen is dit niet gratis (betalen via CC) en je krijgt maar 1 jaar garantie.

    Je kan beter voor € 145 een nieuwe Arcade kopen.
     
  3. darmit

    darmit Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was gelukkig nog niet geregistreerd.\o/
    Mijn zoon heeft hem onder zijn account aangemeld .
    Hij is ook al aangemeld voor reparatie. Krijg nog een mail voor een etiket
    uit te printen en hem op te sturen.
    Heb er wel bij vermeld dat ik onze eigen Xbox terugwil en niet een andere gebruikte.

    Mijn broer is dat ook gelukt een paar maanden geleden. Hij kreeg idd zijn eigen xbox terug. Met dezelfde drive erin.

    /Mod Stuk over flashen weggehaald. Mensen die hun 360 flashen worden hier niet echt gewaardeerd. XBW is een forum voor mensen die de 360 een warm hart toedragen en dat doen flashers absoluut niet. Volgende keer even om denken~Kevf
     
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws dus :thumbs:
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn 360 bleef gisteren twee keer compleet hangen. 1x in Half life 2 ep1 en 1x in Viking. Ik kreeg geen errormelding. Dat is dan de videokaart neem ik aan?

    Godsamme zeg dat zou nr 4 zijn :mad:

    de 360 is trouwens 28-04 dit jaar!
     
  6. darmit

    darmit Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik draag de Xbox ook een warm hart toe hoor, vindt het een te gek apparaat.:thumbs:
    Maar mijn zoon wil elk spel wat die ziet hebben, en zodoende draag ik mijn en zijn beurs een warm hart toe.
    Je kunt niet alle ****** over een kam scheren.
    Maar ik zal het niet meer doen hier. Ik had er even niet aan gedacht.
    Sorry voor het ongemak.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Af en toe zuigt de 360 echt. Om de zoveel tijd krijg ik die cd lade niet open. Nu ook al weer 10 minuten bezig om dat ding open te krijgen. Hij blijft gewoon hangen na 3 millimeter.
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet leuk, gelukkig heb je de PS3 dan, waar je kun op gamen. Wees blij dat het nu is en niet dag voor dat een favo game uitkomt. Zoals Gears Of War 2 :)

    Microsoft service bellen ze zullen je met plezier helpen. Je kan ook wel een fix zoeken op Youtube. Je weer nooit :)
     
  9. symtic

    symtic Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand uitleggen hoe ik die doos moet bestellen, ik snap het niet echt. Ik wordt doorverzonden naar die UPS site, maar wat moet ik daar allemaal invullen? Welke shipping etc, vind het een beetje onduidelijk.
     
  10. _jesper_

    _jesper_ Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen week ook te maken gekregen met de ring of death en heb toen allereerst gebeld met de klantenservice. Deze controleerd eerst of je console al geregistreerd staat. Was bij mij niet het geval. Na registratie controleerd hij/zij of je garantie hebt en dat had ik dus vervolgens moet je je email-adres op geven. Naar deze mail worden je labels etc voor verzending toe gestuurd. Deze hoef je alleen maar uit te printen en op een doos te plakken. Doos moet je zelf voor zorgen (ik heb gewoon doos van de Poiesz supermarkt, wel alle randen en vlakken afgeplakt uiteraard). Vervolgens bel je UPS (nummer kun je via link op de labels vinden) en dan maak je een afspraak dat ze hem komen halen. Zorg wel dat voordat je belt je xbox ingepakt en al is. Vervolgens komen ze met een beetje geluk hem dezelfde dag nog halen voor 18.00 uur. Zij verzorgen de verzending en ook dat je hem weer terug krijgt. Dit terugbezorgen is vaak binnen een week. Mijne is nu nog in Duitsland voor reparatie en ik verwacht hem deze week nog terug. Via een trackingtrace nummer (voor op de UPS site) en referentienummer van je melding (voor op microsoft site) kun je je xbox volgen. Je kunt precies zien wanneer hij is aangekomen en wanneer hij terug verzonden is. Hopelijk is hier je vraag mee beantwoord. Succes ermee en laten we hopen dat we beiden een nieuwe xbox 360 toegestuurd krijgen :thumbs:
     
  11. symtic

    symtic Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt :) Ff een doosje regelen dan maar.
     
  12. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn 360 liep gister opeens vast en ik hoorde een beep. Nog een paar keer aangezet en liep steeds tijdens het gamen weer vast. Toen opeens drie rode lampjes. Uitgezet, even later weer aangezet, hij deed het gewoon nog maar loopt wel weer steeds vast. Iemand enig idee of ik dit zelf kan verhelpen?
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, xbox support bellen,
     
  14. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij mij loopt hij sinds vandaag ook steeds vast. @#@*&*#@ Net nu ik BIA:HH binnenheb en morgen de demo van PES uitkomt. Ongelooflijk. Murphy's Law.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  16. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, dat is het eerste dat ik gedaan had na een vastloper of 7. Helaas. Thanks voor het meedenken in ieder geval! Ging wel supersnel dat opschonen en voor mijn gevoel ruimde ik daarmee een MB of 30 op. Maar zoals gezegd mocht het niet baten. Nu loopt de 360 al vast bij de loader met het 3D Xbox 360 logo. Ik ben bang dat ik hem zo langzamerhand in een doos moet gaan doen. Want zo heb ik er niets aan. :mad:
     
  17. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Net contact gehad met de overigens prima servicedesk. Ik moet testen of de xbox ook vastloopt zonder harddisk attached. Nog nooit van deze test gehoord of gelezen. Anders had ik dat gisteravond even gedaan.
    Shit, en dat kan ik niet vanaf mijn werk doen. Weer een dag extra zonder 360. Net nu de PES demo verschijnt. :'-(:'-(
     
  18. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vroegen ze aan mij ook.
    Gewoon gezegd dat ik dat al gedaan had. :eek:
     
  19. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ok. En toen? Verscheept naar Duitsland? Gefixed verder?
     
  20. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Label opgestuurt gekregen, Ups gebeld, 360 in een doos gedaan en naar Duitsland Verzonden.
    Degene die ik terugkreeg doet het nu, 6 maanden later, nog steeds. \o/
    *Knocks Wood*
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina