1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    manager mode gaan doen en dan alle wedstrijden skippen tot in december / januari? :D
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ben net begonnen met Be a Pro season mode, verneder Volendam met 6-0 en als ik naar de team stats kijk heeft niemand gescoord en heb ik gelijk gespeeld tegen Volendam. Wtf? Ik heb wel de exp points gekregen voor de 3 goals die ik heb gemaakt en mijn player rating van 9.7.

    Iemand een idee hoe dit kan?
     
  3. Flowmotion

    Flowmotion Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn de EA servers al goed? wil egt online beginnen nu
     
  4. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je Europees voetbal spelen bij manager mode? Want ik speelde met Liverpool en kon namelijk niks vinden:confused:. Iemand?
     
  5. Hellemonder

    Hellemonder Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat wel lame is dat ze zingen bij psv FARFAN FARFAN JEFFERSON FARFAN JALALALALLA JEFFERSON FARFAN hij zit niet eens meer bij psv domme fout hoor :p
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    1e seizoen speel je geen europees, pas als je je zelf gekwalificeerd hebt ga je het seizoen daarna europees :)
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ws. kan je na het 1e seizoen pas Europees spelen, of het is gewoon random wie er in het 1e seizoen europees spelen.

    Alle goals worden niet bijgehouden in mijn seizoen van Be a Pro, de stats kloppen voor geen meter. Heeft iemand daar ook last van? Dit is btw pre-update.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2008
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Iemand hier ook problemen mee? sinds ik FIFA erin heb gedaan geeft de xbox telkens connecting fouten en nu meld ie helemaal niet meer aan :confused:.. Doe ik de test, Failed ie bij XboxLive en zegt ie dat er iets fout is met xbox live..iemand hier ook problemen mee?
     
  9. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vanmiddag kon ik wel op live maar nu niet meer, maar volgens mij hebben meer mensen hier op het forum er last van
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Check even alle pagina's hiervoor. ;)
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    waar kan je het commentaar op engels zetten?
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Nu doet ie het weer wel, vage shit dit...

    Ga weer gauw PSV kijken!
     
  13. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    He...

    Ik vindt fifa 09 echt vet man, ook als het bv de laaste minuut is komt de keeper van de tegenstander mee naar voren bij een corner en dan ff goed verdedigen en scoren voordat de keeper terug is :p

    Voeg mij maar toe als je online wil spelen!

    BBE TheOne

    Ciaoooo:thumbs:
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    online loopt hij bij mij top:cool: ff wat potjes gedaan tegen xbw-ers

    viktortje007 - AC/DC 5-1 (?)
    viktortje007 - Ralluf 2-0
    '' - Ralluf 4-3
    '' - Ralluf 0-1
    '' - Ralluf 5-0
    '' - xbw-er wiens xbw naam ik niet weet 2-0
    '' - '' 1-0
    en ranked 1 potje 1-0 gewonne:cool:
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    5 potjes online gespeeld, 2 gewonnen, 3 verloren. Ik heb nog wat moeite met scoren. Ik ben ook wat mensen tegen gekomen die passen als ze in de buurt van de keeper zijn. Maar die ballen kon ik tot nu toe makkelijk verdedigen. Pas 1 potje een beetje lag gehad. Ook 2 potjes 10 vs 10 gedaan. Ik verwachtte veel lag, maar tot mijn verbazing liep het gewoon soepel. Iedereen speelde gewoon normaal en met 3-2 en 5-0 gewonnen. Zelfs nog een keertje gescoord ook. Echt een heerlijk spel. Ik heb echt weer zo'n bijzonder gevoel in mijn buik. De laatste keer dat ik dat had was met Gears of War. En een heel klein beetje met Halo 3. Maar ik vind het echt ontzettend vet. Engels commentaar is goed, voor de rest is het spel ontzettend sfeervol.
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Was inderdaad erg fijn om even wat potjes te doen, ik had 1 geweldige aanval,en ook nog eens zeer goed afgemaakt, jammer dat je geen goals online kunt opslaan...
    Verder heb je zeker verdient gewonnen,en ja die 5-0, beetje geflatteerd, maar zeker wel terrecht gewonnen ;)
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vreemd dat jullie allemaal liedjes horen, volgens mij ben ik dan echt doof, ik hoor echt zeer weinig tot geen liedjes, En ik heb tot nu toe met ajax,az en liverpool gespeeld.. Lijkt mij dat daar normaal toch wel sfeer zal moeten zijn...
     
  18. Torres

    Torres Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn engels comentaar is heel zacht, weet iemand wat ik daaraan kan doen..
    bij instellingen staat het comentaar op z'n hardst en heb ik wat andere geluiden zachter gezet maar het verandert niet echt.
     
  19. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Die twee laatste wedstrijdjes van Viktor waren tgn mij... en de scores konden eigenlijk vééél hoger opgelopen zijn...
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet deze competitie bij xbox live forum.Dan kan je daar alles bij houden.Ik ga mij ook inschrijven maar speel morgen pas want xbox live gaat echt slecht
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina